بازدید این صفحه: 528
دکتر هاشمی شخصا با دکتر روحانی مذاکره کردند-سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت-نامه نگاری روسای دانشگاه‌های علوم -قانون تجمیع بیمه‌ها

دکتر هاشمی شخصا با دکتر روحانی مذاکره کردند

دکتر هاشمی شخصا با دکتر روحانی مذاکره کردند

دکتر هاشمی در خصوص نامه نگاری های روسای دانشگاه علوم پزشکی کشور با رئیس جمهور ،  اعلام کردند : بنده شخصا در خصوص تجمیع بیمه ها با دکتر روحانی مذاکره کردم تا تصمیمات لازم اجرایی شود.

به گزارش مریض خونه به نقل از سلامت نیوز : در هفته‌های اخیر اظهارنظرها و در ادامه نامه‌نگاری‌های متعددی که گاها برخی مواقع با زبان تهدید نیز همراه بود بین دو وزارتخانه رفاه و بهداشت درباره تجمیع بیمه‌ها رد و بدل شد.

در این راستا حتی مناطره گفت‌وگومحوری نیز از سیما و از برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری برگزار شد که متاسفانه از طرف وزارت رفاه و بیمه‌ها کسی حاضر به شرکت و پاسخگویی نشد؛ در نهایت مسئولان وزارت بهداشت و مجلسیان نیز تاکید بر اجرای قانون تجمیع بیمه‌ها داشتند به طوری که حتی یکی از نمایندگان مجلس عنوان کرد که عدم اجرای تجمیع بیمه‌ها باعث شکست طرح تحول سلامت و در نهایت ایجاد بحران می‌شود بنابر این رئیس جمهور باید شخصا در این باره ورود کند.

در این رابطه سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت نیز درباره اتفاقات یکی، دو هفته اخیر درباره تجمیع بیمه‌ها و اظهارنظرهای مختلفی که در واکنش و عدم همراهی وزارت رفاه مواجه شده است به تسنیم گفت: بنده شخصا با آقای روحانی مطالبی را درباره بیمه‌ها عرض کردم و با وی صحبت‌هایی داشتم و امیدوارم رئیس جمهور درباره تجمیع بیمه‌ها تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: همچنین درباره اجرای قانون تجمیع بیمه‌ها، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز به شخص جمهور نامه‌هایی را نوشته‌اند.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *