بازدید این صفحه: 1262
تهرانی ها؛اگر موش دیدید به 137 زنگ بزنید-انتقال آلودگی توسط موش-شهرداری منطقه 8 تهران-زادو ولد موش ها-جانوران موذی

تهرانی ها؛اگر موش دیدید به ۱۳۷ زنگ بزنید

تهرانی ها؛اگر موش دیدید به ۱۳۷ زنگ بزنید

بسیاری از مردم حتی دیگر با دیدن موشهایی که در قد و قواره گربه درآمده اند، نمی ترسند و انگار، همزیستی مسالمت آمیزی بین شهروندان و موشها شکل گرفته. انگار موشها و آدمهای تهران وجود یکدیگر را به رسمیت شناخته اند.

با این وجود شهرداری تهران اعلام کرده از مبارزه بر علیه موش ها به دلیل حفظ سلامتی ، دست برنمی دارد .
به گزارش مریض خونه به نقل از سلامت نیوز : در همین راستا معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸، از اجرای طرح ضربتی مبارزه با جوندگان موذی در سطح محلات این منطقه خبر داد و از مردم خواست تا مدیریت شهری را در ریشه کنی این حیوانات موذی یاری کنند.

تهرانی ها؛اگر موش دیدید به 137 زنگ بزنید

تهرانی ها؛اگر موش دیدید به ۱۳۷ زنگ بزنید

حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: در این طرح که در سطح جوی ها و کانال های شناسایی شده منطقه اجرا می شود؛ تمامی منافذ، کلونی گذاری شده و مبارزه با این جانوران صورت می گیرد.
او با اشاره به لایروبی و پاکسازی جوی ها و کانال ها از زباله گفت: تلاش داریم تا محیط های قابل دسترسی برای زاد و ولد جوندگان موذی به حداقل برسد.
او با اشاره به راه هاي نفوذ جوندگان موذی به منازل گفت: سيستم هاي دفع زباله مجتمع هاي مسكوني، منافذ موجود در طبقات زيرين و تاسيسات، فاصله بين منازل و سطح آسفالت خيابان ها از جمله مواردي است كه باعث ورود جوندگان موذی به منازل مسكوني مي شود.
 با اقدامات انجام شده و طعمه گذاري در تمام مکان هايي كه احتمال وجود لانه جوندگان موذی وجود داشت تلاش شد شرق تهران از وجود جانوران موذی پاکسازی می شود.

موش-جانوران موذی در تهران-مقابله با جانوران موذی در تهران-mouse-مریض خونه-marizkhone2

تهرانی ها؛اگر موش دیدید به ۱۳۷ زنگ بزنید

 از شهروندان در خواست می شود تا در دفع زباله هاي خانگي دقت كنند و از ريختن ضايعات به داخل مسيل ها و نهرها خودداري نمايند تا جوندگان موذی امكان دسترسي به مواد غذايي و آب را نداشته باشند و در صورت مشاهده جانوران موذی با شماره سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *