بازدید این صفحه: 1117
انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران -جراحی پلاستیک- لیفت سینه- لیفت بازو- لیفت باسن-وب سایت رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران-جراحان پلاستیک

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران /Anjoman Jara’han Pelastik va Zibaei Iran

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه شرقی، ساختمان ۴۳، طبقه اول، واحد۳

کدپستی، ۱۵۵۸۶۱۹۷۹۴

تلفن / فکس: ۸۸۵۰۶۴۵۶ – ۸۸۵۰۶۴۵۷ (۲۱) (+۹۸)

صندوق پستی: ۱۳۱۳ – ۱۳۳۳۵

ایمیل: p.surgeons@yahoo.com

 

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

 

اعضای هیئت مدیره انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

رئیس هیئت مدیره

دکتر سید ابوالحسن امامی

 

 

  

دبیر انجمن

دکتر جواد امیری زاد

 

 

  

نایب رئیس انجمن

دکتر علی منافی

 

 

  

خزانه دار انجمن

دکتر عزت الله تبریزیان

 

 

  

عضو هیئت مدیره انجمن

دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی

 

 

  

بازرس انجمن

دکتر عباس کاظمی آشتیانی

 
   

 

 

 

 

تاریخچه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

 

این انجمن یکی از انجمن های قدیمی با قدمتی ۶۰ ساله است که حدوداً هم سطح با پایه گذاری انجمن های علمی دنیا میباشد. انجمن فوق به همت پیشکسوتان این رشته تاسیس و برخوردار از آموزشهای صاحب نظران شناخته شده جهانی، افرادی چون پروفسور فقید پل تسیه (Paul Tessier)، جو موری (Joe Murry)(دارنده جایزه نوبل )و پروفسور میشون (Prof. Mission)بوده است. نامبردگان با مسافرتهای متعدد از سال ۱۳۵۴ شمسی به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری جراحان پلاستیک کشورمان را آموزش داده و به پایه گذاری و ارتقا جایگاه این رشته در ایران کمکهای شایانی کردند. در این راستا هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در جراحی پلاستیک و زیبایی ایران بود. در این مدت نه تنها جراحان این رشتهبه طور صادقانه و شبانه روزی کمر به خدمت مجروحین جنگ تحمیلی بستند بلکه جنگ تحمیلی خود عاملی در شکوفائی این رشته در کشورمان شد. عدم آشنائی با ترمیم ضایعات جنگی که خود با ضایعات روزمره اختلاف زیادی داشت باعث شد که برای درمان این جانبازان مراکز علمی و نهادهای مسئول از جمله بنیاد جانبازان با دعوت از جراحان شناخته شده و پیشکسوت جهانی در این رشته که در جنگ جهانی دوم تجارب با ارزشی را کسب کرده بودند به بهبود کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی کمک نمایند. جراحان ایرانی نیز در مدت زمان کوتاهی آموزش دیده و خود ادامه درمان این مجروحان را بعهده گرفتند.
تبحر در کار جراحی ترمیمی که قسمتی از کار جراحی پلاستیک و زیبائی را تشکیل میدهد جراحان پلاستیک کشورمان را بدان حدآشنا و توانا کرد که جراحی زیبائی را بسهولت و در نتیجه به نحو بسیار عالی در اختیار افرادی که نیاز به جراحی دارند قرار داد.
سرلوحه جراحی پلاستیک و زیبائی، فطرت زیبایی پسند انسان است و این در فرهنگ اصیل ایرانیان نیز ریشه دارد.این موضوع در آموزه های مذهبی ما نیز جایگاه ویژه داشته و به مصداق ( الله جمیل و یحب الجمال) ، خالق و مخلوق زیبایی را دوست دارند.
خوشبختانه جراحان ایرانی در همه زمینه های این رشته از علم و توانایی کافی برخوردار بوده و در سطح کشورهای معتبر این رشته می باشند. روزانه تعداد زیادی اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی مختلف در کشور ما با نتایج بسیار خوب انجام می شود. بینی که از شاخص ترین و برجسته ترین قسمت های صورت می باشد در کشور ما بیشترین عمل زیبایی را به خود اختصاص میدهد و متخصصین ما در این رشته دارای توانایی و تبحر منحصر به فردی هستند. دخالت افراد غیر متخصص در این رشته همواره دردسرهایی برای بیماران و نیز این انجمن داشته است.
تشکل فعلی این انجمن از نخبگانی می باشند که دوره های کامل جراحی عمومی را گذرانده و پس از دریافت دوره های کامل تخصص جراحی عمومی نیز یک دوره کامل جراحی پلاستیک را میگذرانند آنگاه درجه فوق تخصص پلاستیک و زیبائی را دریافت می کنند. ( فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبائی)
امید است که هم میهنان عزیز با علم و آگاهی و با اطمینان خاطر از علم و هنر جراحان ایرانی در این زمینه برخوردار شده و با خیالی آسوده نیازهای زیبائی خویش را برطرف نمایند که در نهایت احساس ندامت از کاری که انجام داده اند نداشته باشند.

 

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *