بازدید این صفحه: 7800

دکتر نوراحمد لطیفی

دکتر نوراحمد لطیفی

Dr.NourAhmad Latifi

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شماره نظام پزشکی : ۲۰۶۶۶

دکتر نوراحمد لطیفی دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر نوراحمد لطیفی -Dr.NourAhmad Latifi-آدرس مطب دکتر نوراحمد لطیفی-تلفن مطب دکتر نوراحمد لطیفی-سایت دکتر نوراحمد لطیفی-ایمیل دکتر نوراحمد لطیفی

درحال حاضر مطب ندارند فقط در بیمارستان حضرت فاطمه طبابت میکنند

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

بیوگرافی دکتر نوراحمد لطیفی

دکتر نوراحمد لطیفی فرزند محمد حسین و ربابه ، در سال ۱۳۳۰ در محله ی حسین آباد شهر زابل در یک خانواده ی مرفه و مذهبی- سنتی متولد شد وی فرزند چهارم خانواده بود، دوره ابتدایی را در مدرسه پهلوی در زاهدان گذراند، سیکل اول دبیرستان را در دبیرستان شاه رضا و سیکل دوم را در دبیرستان فردوسی، و در رشته ریاضی که تمام این دوران شاگرد ممتاز مدرسه بود.

در سال ۱۳۴۹-۱۳۴۸ در رشته پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز قبول شد. بعد از اینکه تحصیلات وی در اهواز به اتمام رسید، برای کارورزی بیمارستانی در تهران منتقل و در مرکز آموزشی- درمانی بیمارستان فیروز گر مشغول بکار شد.

تدریس، جراحی عمومی و جراحی ترمیمی و پلاستیک از فعالیتهای آموزشی ایشان است و همچنین فعال نمودن مرکز کامپیوتر در دانشگاه علوم پزشکی تهران را در سال ۱۳۷۳، راه اندازی مجتمع آموزشی و درمانی رسول اکرم(ص) سال ۱۳۷۰، راه اندازی مرکز توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران سال ۱۳۷۰، کمک به راه اندازی مرکز علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سال ۱۳۷۱ و هدایت و کمک در تاسیس رشته های متعدد تخصصی و فوق تخصصی تحصیلات تکمیلی از جمله فعالیتهای علمی ایشان هستند.

دکتر نوراحمد لطیفی در ۱۷ فروردین ماه ۱۳۵۳ در تهران دستگیر شد، که با واسطه ارتباطات پدرم آزاد شد؛ و برای بار دومین در بهمن ماه ۱۳۵۳ دستگیر و روانه زندان شد؛ و همچنین در سال ۱۳۵۶ با اتفاق شهید رجائی به زندان قصرمنتقل و به مدت چهار ماه شکنجه شد اما همیشه مقاوم بود و دست از فعالیت برنمی داشت و برخلاف بسیاری از زندانیان که به مطالعه زبان انگلیسی می پرداختند، به فراگیری ادبیات عرب و تفسیر نهج البلاغه و قرآن پرداخت، به گونه ای که از فکر ادامه ی تحصیل در رشته ی پزشکی منصرف شد و آن را از افکار بلند پروازانه ی خود دور کرد. سرانجام در ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ با گروهی از زندانیان آزاد شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به تهران بازگشت و با دوستان زندانیش ارتباط برقرار کرد و با تشکیل سپاه ، ادامه‌ی تحصیل داد و مدتی را هم در انتقال خون مشغول بکار شد.

در سال ۱۳۶۰ به عنوان مدیر کل شورای عالی پزشکی منصوب گردید و پس از چند صباحی، معاونت این وزارتخانه را بر عهده گرفت و از ابتدای جنگ ، علی رغم مسئولیت در وزارت بهداری ، رهسپار میدان جنگ شد و به درمان مجروحان پرداخت.

در گیرودار آن دوران ، به فکر آن افتاد تا برای مجروحانی که قطع عضو شده اند و یا آسیب جدی دیده بودند، چاره ای بیندیشد.بنابر این از سال ۱۳۶۳ تا پایان سال ۱۳۶۸ در کنار خدمت و فعالیت های انقلابی به تحصیل در رشته جراحی عمومی و جراحی فوق تخصصی ترمیمی وپلاستیک و سوختگی مشغول شد.

توکل به خدا، پشت کار، تلاش ، کوشش و اعتقاد به اسلام عامل پیشرفت وی بود

سپس یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با دختری متدین، فعال و مبارز که دبیر فیزیک بود، ازدواج کرد و دارای سه فرزند می باشد.

لازم بذکر است: دکتر لطیفی، افزون بر فعالیت های متعدد آموزشی و علمی و شرکت در کنگره‌های بزرگ داخلی و خارجی، دارای مقالات بسیار در زمینه‌ی پزشکی است که شماری از آنها در مجلات معتبرعلمی داخل و خارج از کشور منتشر شده است که تعدادی از آنها عبارتند از: مباحث کلیدی در پزشکی مبتنی بر مستندات و شواهد، تعلیم و تربیت در گروه پزشکی و مجموعه‌ ی مقالات ( که توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق به چاپ رسیده است) وی در حال حاضر به تدریس و طبابت مشغول است. فروتنی و گشاده رویی دکتر نوراحمد لطیفی، گذشته از همه‌ی ویژگی‌های علمی و انقلابی که از آن‌ها برخوردار است، نخستین ویژگی شخصیتی اوست که هر هم نشین و هم سخنی را به خود جذب و شیفته‌ی اخلاقش می سازد.

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *