بازدید این صفحه: 2098

دکتر فرهاد ناطقی فرد

دکتر فرهاد ناطقی فرد

Dr.Farhad Nateghi Fard

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی 

شماره نظام پزشکی : ۳۴۶۲۱

دکتر فرهاد ناطقی فرد  دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر فرهاد ناطقی فرد -Dr.Farhad Nateghi Fard-آدرس مطب دکتر فرهاد ناطقی فرد-تلفن مطب دکتر فرهاد ناطقی فرد-سایت دکتر فرهاد ناطقی فرد-ایمیل دکتر ناطقی فرد

آدرس مطب دکتر فرهاد ناطقی فرد

تهران-میدان ونک-ابتدای ولیعصر شمالی-بن بست صیرفی-ساختمان اداری بازار ونک-طبقه ۱-واحد ۱۰۵

تلفن مطب : ۰۴ ۰۴ ۸۸ ۸۸ ۰۲۱

فکس: ۸۸۷۸۸۷۶۷

سایت دکتر فرهاد ناطقی فرد : www.drfarhad.ir

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

بیوگرافی دکتر فرهاد ناطقی فرد  به قلم خودشان

من متولد شهريور ۱۳۴۴ در تهران هستم. تولدم در سال هاي اميد و شادي ايران مرا هم خوش بين بار آورد. آخرين ماه بارداري مادر من همراه با حادثه دلخراش سقوط برادرم فرامرز از بلندي بود. او از اين حادثه جان سالم به در برد و لذا ورود من به خانواده با خوشحالي همراه بود. (هم اكنون فرامرز جزو موفق‌ترين متخصصين اطفال در تهران مي باشد)
محور اصلي تربيت من در خانواده استقلال فردي بود. قبل از اينكه به دبستان بروم نگهداري برادر و خواهر كوچكم را به عهده داشتم. همراهي مادرم با من تا مدرسه در اولين روز مهرماه ۱۳۵۰ آخرين بار همراهي خانواده بود. پس از آن هيچگاه حس نكردم كه پدر و مادرم تصميمي را از جانب خودشان به من تحميل كنند. مشورت هايش هميشه كمك مي كرد. اما خيلي زود فهميدم كه تصميم من مهمترين عامل تعيين كننده مسير من در زندگي ام مي باشد.
دوران ۵ ساله دبستان پر از شادي و موفقيت‌هاي كوچك برايم بود. معلمين مالي در مدارس ملي (خصوصي آن زمان) بهترين فضاي تحصيلي را ايجاد مي‌كرد. معلم سوم دبستانم را بي نهايت دوست داشتم. خانم طراز زن مهرباني بود كه علاوه بر درس مهر و اعتماد و حمايت را به من آموخت. معلم پنجم دبستانم جناب آقاي نورزاده بودند. ايشان كه ضمناً تعليم وليعهد آن دوران را به عهده داشتند در آموزش نظم و انضباط را با دقت رعايت مي كردند. روش آموزشي ايشان براساس يادگيري بر مبناي حل مسئله (Problem Based Learning ) بود. سرانجام با پايان دوران دبستان وارد سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان شدم.
اين سازمان مجموعه‌اي بود كه تحت حمايت دولت تحت تصدي پرفسور بودند تاسيس شده بود. من به همراه ۲۲۰ نفر ديگر پذيرفته شده اولين دوره آموزشي آن بوديم. اگرچه دنياي متلاطم سياست مانع از آن شد كه اهداف پرفسور بودند به ثمر بنشينند. اما در همان سه سال قبل از انقلاب من دنياي متفاوتي را ديدم. هم شاگردمان با استعداد از تمام اقشار جامعه و معلميني از مليت‌هاي مختلف همه و همه براي اينكه آزادي فكر و كار گروهي را به ما بياموزند.
در سال ۱۳۶۲ از همان دبيرستان كه به نام علامه حلي تغيير نام پيدا كرده بود فارغ التحصيل شدم. تحصيلات خود را در دانشگاه تهران در رشته پزشكي در همان سال آغاز كردم.
تطابق دوره آموزشي دانشگاه با روش‌هاي آزاد ذهني‌ام بسيار مشكل بود اما به هر تقدير در سال ۱۳۷۰ از دانشگاه علوم پزشكي تهران با رتبه ممتاز فارغ التحصيل شدم. پس از دانشگاه به مدت يكسال به استان سيستان و بلوچستان رفتم. در اين مدت مسئوليت بيمارستان زهك در نزديكي مرز افغانستان به عهده ام بود.
اواخر سال ۱۳۷۱ براي آموزش در دوره تخصصي‌ جراحي عمومي به دانشگاه تهران بازگشتم به محل آموزش من بيمارستان امام بود. تحت آموزش آقاي دكتر خوشنويس، دكتر شميمي و دكتر معظمي، الفباي جراحي را آموختم. به خصوص نظم و انضباط و مسئوليت در برابر بيمار تاكيد مي‌گشت. اين اقبال را داشتم كه به مدت سه مدت در بخش كانسر از آقاي دكتر كيهاني آموزش بگيرم.
در سال ۱۳۷۶ با رتبه ممتاز برد تخصصي جراحي عمومي را اخذ نمودم و همان سال براي انجام تعهدات دوره تخصصي‌ام به استان هرمزگان رفتم. در دانشگاه علوم پزشكي بندرعباس به عنوان استاديار استخدام شدم. علاوه بر حقانيت آموزشي مسئول مركز توسعه آموزش پزشكي بودم. همچنين به مدت يكسال معاونت آموزشي دانشكده پزشكي به عهده ام بود . فعاليت در شوراي آموزشي دانشگاه و همكاري با دكتر اميد صفا برايم تجربه اي ارزشمند بود.
در مهرماه ۱۳۷۹ براي ادامه تحصيل در دوره فوق تخصصي جراحي پلاستيك و برد دانشگاه علوم پزشكي ايران شدم سه سال آموزش فعاليت در بيمارستان حضرت فاطمه هم سخت و هم لذت بخش بود. جالب بود كه اين آخرين بخش دوره آموزشي من تنها در چند قدمي دبستاني بود كه سال ها قبل آموختن را در آن آغاز كرده بودم.
من در سال ۱۳۸۲ پس از دريافت برد فوق تخصصي جراحي پلاستيك به فعاليت در بخش خصوصي پرداختم و با دو دانشگاه علوم پزشكي ارتش و علوم پزشكي قم همكاري كردم.
علايق من ورزش (دو، كوهنوردي، شنا، دوچرخه سواري و واليبال) مطالعه (فلسفه تاريخ روانشناسي) عكاسي و سفر است.
هنر پيشه مورد علايق من آل پاچينو (فيلم‌هاي پدرخوانده، بي‌خوابي وكيل مدافع شيطان) مي‌باشد. فيلم‌هاي ديوانه از قفس پريد، I’msam ، wide shat eyes را دوست دارم.
خاطراتم را با عكاسي ثبت مي كنم و در حال حاضر عكاسي اجتماعي مورد توجهم مي باشد.

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *