بازدید این صفحه: 3621

دکتر مجید نداف کرمانی

دکتر مجید نداف کرمانی

Dr.Majid Naddaf Kermani

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

 دکتر مجید نداف کرمانی دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر مجید نداف کرمانی

دکتر مجید نداف کرمانی

آدرس مطب دکتر مجید نداف کرمانی

روزهای زوج(شنبه دوشنبه چهارشنبه) ساعت ۴-۸ عصر

سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج،خیابان نهم، پلاک ۱ ، طبقه دوم واحد ۱۰

شماره تماس ثابت  : ۲۲۱۷۹۹۰۵  –  ۲۲۱۷۹۹۷۱

شماره تماس همراه : ۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

فکس : ۲۲۱۷۹۹۰۵

 

ایمیل : mnaddafkermani@yahoo.com

 

سایت دکتر مجید نداف کرمانی : www.drnadafkermani.com

 

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

 

 

بیوگرافی دکتر مجید نداف کرمانی

 

عمل های جراحی زیبایی از عمل های شایع در ایران است.انتخاب جراح پلاستیک واقعی یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که در صدد انجام عمل های جراحی زیبایی هستند.

متاسفانه بعضی از همکاران محترم با تخصص های مختلف خود را به عنوان جراح پلاستیک معرفی می کنند.در صورتی که در ایران جراح پلاستیک فقط در مقطع فوق تخصص وجود دارد نه تخصص.

جراح پلاستیک و زیبایی در ایران پس از طی دوره ۷ ساله پزشکی عمومی ۴ سال دوره تخصص جراحی عمومی را گذرانده و سپس ۳ سال دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را طی می کند که در طول این دوره ۳ ساله به کلیه عمل های جراحی پلاستیک و زیبایی بدن و صورت اشراف کامل پیدا می کند.

چگونه می توانم در ایران جراح پلاستیک واقعی را پیدا کنم؟

خوشبختانه وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی فهرست پزشکانی که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند را در سایت رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی به ادرس www.plasticsurgeons.ir قرار داده است.شما می توانید با مراجعه به این سایت جراح پلاستیک واقعی را انتخاب و با اطمینان خاطر جهت عمل جراحی زیبایی اقدام نمایید.

دکتر مجید نداف کرمانی پس از طی دوره پزشکی عمومی و تخصص جراحی عمومی دوره ۳ ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه شهید بهشتی در بهترین مرکز جراحی پلاستیک ایران گذرانده و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشد.

هدف اصلی این سایت معرفی عمل های جراحی پلاستیک و زیبایی بطور کلی می باشد.بدیهی است که اطلاعات کامل در مورد هر عمل جراحی در هر فردی صرفا در زمان مشاوره رایگان و پس از معاینه کامل فرد توسط دکتر مجید نداف کرمانی داده می شود.

همچنین باید اگاه باشید که این سایت صرفا جنبه اطلاعاتی دارد و نه توصیه به عمل جراحی زیبایی.

ما معتقدیم که شما باید قبل از انجام هر نوع عمل جراحی زیبایی تا حد امکان اطلاعات در مورد ان عمل را کسب کرده باشید و این امر از نظر ما اهمیت زیادی دارد.

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *