بازدید این صفحه: 1113

لیست بیمارستان های خصوصی استان آذربایجان شرقی

لیست بیمارستان های خصوصی استان آذربایجان شرقی

List Bimarestan Haye Khosousi Ostan Azarbayjan Sharghi

 

بیمارستان شمس 

 

بيمارستان خصوصي شمس – تبریز

اين بيمارستان از جمله بزرگترین و مجهزترین وعلمی ترین بیمارستان های سطح کشور و همچنین فعالترین بیمارستان خصوصی در شمال و شمالغرب کشور می باشد .اين بيمارستان در سال ۱۳۵۴ به همت مرحوم دکتر صدقیانی بنیانگذاری و راه اندازی شد.این مرکز به همت پزشکان برجسته خود گام های پیشرفت را به سرعت طی نموده و بخش های فوق تخصصی جراحی قلب ، آنژیوگرافی و اینترونشنال کاردیولوژی و MRIرا راه اندازی نموده و به بهره برداری رسانده و به زودی بخشهای IVFو دیالیز بیماران کلیوی را به بازوان پرتوان خود اضافه خواهد كرد .

————————————————–

خلاصه از فعالیتهای بیمارستان خصوصی شمس

بخش زنان و زایمان
گروه زنان و مامایی بیمارستان با داشتن ۲۵ پزشک فعال، بزرگترین گروه تخصصی بیمارستان می باشد. این گروه با بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا از جمله لاپاراسکوپی، IVF , IUI توانسته اند پیشگام میزان پذیرش بیماران بیمارستان باشند.
اتاقهای زایمان طی چند ماه اخیر بازسازی اساسی شده اند و مدرنترین تختهای زایمان، امکانات زایمان بی درد، فتال مونیتورینگ قلب نوزاد در بخش تحت نظر بصورت سانترال و مرکزی بعلاوه بهره مندی از بخشهای مدرن نوزاد و Nicu چرخه کامل یک تولد ایده آل برای نوزاد می باشد که همگی در کنار هم در اختیار مراجعین به این گروه می باشد.

اعمال جراحی زنان و زایمان

اعمال جراحی رحم
اعمال جراحی
اعمال جراحی ترمیمی
عمال جراحی لاپاراسکوپیک

 

 

بیمارستان شفا

 

بیمارستان خصوصی شفا – تبریز

اين بيمارستان نخستین بیمارستان خصوصی شهر بزرگ تبریز است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ با نام آریا شروع نموده است.

بیمارستان شفا همواره مجمع بهترین تیم های پزشکی تبریز بوده و اغلب مردم منطقه درطول ۴۳ سال فعالیت این مرکز، از خدمات تخصصی گروه پزشکی آن بهره مند شدند و از آن به نیکی یاد می نمایند.

در حال حاضر نیز گروه های صاحب نامی از متخصصین و جراحان رشته های مختلف پزشکی مانند متخصصین زنان وزایمان ،جراحی عمومی ،ارتو پدی ، ارولوژی ، جراحی مغزواعصاب ، گوش و حلق و بینی ،جراحی توراکس ، جراحی پلاستیک ، جراحی عروق ومتخصصین در رشته های داخلی قلب وداخلی مغز واعصاب در این بیمارستان به خدمت مشغول هستند.

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *