بازدید این صفحه: 1633
محمدعلی اینانلو در گذشت -درگذشت محمد علی اینانلو-علت درگذشت محمدعلی اینانلو- زمان فوت محمدعلی اینانلو- مراسم تشییع محمدعلی اینانلو

محمدعلی اینانلو در گذشت

محمدعلی اینانلو در گذشت

به گزارش مریض خونه به نقل از ایرنا،محمدعلی اینانلو طبیعت گر ،مجری ، مستندساز و روزنامه نگار فقید، صبح امروز در سن ۶۸ سالگی درگذشت.

اینانلو که از شهریور ماه امسال به علت ضایعه مغزی در بیمارستان آتیه بستری شده بود بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.
وی دارای ۴۰ سال سابقه طبیعت گردی در ایران و از مبتکران اکوتوریسم (طبیعت گردی) کشور است. اینانلو حاصل بسیاری از سفرهای خود را به صورت نوشته و فیلم درآورده است.
وی متولد استان قزوین و دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات است و در زمینهٔ کار در رسانه های مکتوب و تصویری ایران سوابق متعددی دارد و از وی به عنوان مبتکر کلاس های آموزش اکوتوریسم در ایران یاد می شود.

محمدعلی اینانلو در گذشت

محمدعلی اینانلو در گذشت

مرحوم اینانلو همواره دغدغه معرفی و حفظ طبعیت ایران را داشت و در برنامه های مختلف آن را مورد تاکید قرار می داد.
وی در باره ظرفیت های طبیعت ایران می گوید اکوتوریسم ۸ شاخه اصلی دارد و ۸۰۰ شاخه ی فرعی که همه اینها در طبیعت ایران در دسترس شماست از طرف دیگر کشور ما جوان ترین کشور دنیاست، یعنی با تربیت نیروهای جوان به این سمت به راحتی می توان این جاذبه ها را برای دیگران توضیح و تفسیر کرد.

مدیریت سایت مریض خونه درگذشت مرحوم اینانلو را به بازماندگان ایشان و تمامی مردم طبیعت دوست که همواره حامی مرحوم اینانلو بودند تسلیت عرض می نماید.

زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع متعاقبا اعلام خواهد شد

محمدعلی اینانلو در گذشت

محمدعلی اینانلو در گذشت

 

 

روحش شاد و یادش همواره گرامی باد

مدیریت سایت مریض خونه

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *