بازدید این صفحه: 352

گفتگوی ایران و فرانسه در مورد همکاری در حوزه دارو

گفتگوی ایران و فرانسه در مورد همکاری در حوزه دارو

 

در  بازدید ۲۰ شرکت دارویی و درمانی فرانسه از محصولات سازمان تجهیزات پزشکی ایران، گفتگوها  برای همکاری های دوجانبه میان ایران و این شرکت ها در زمینه دارویی انجام شد.

دکتر پیر ساوارد مدیر امور بین الملل شرکت لیم فرانسه با بیان اینکه این اولین جلسه‌ای است که در ایران برگزار شد گفت: هفته آینده هیاتی از سوی وزارت بهداشت ایران وارد پاریس خواهند شد. همچنین از هلال احمر ایران دعوت کرده ایم تا در ماه اکتبر به پاریس بیایند.

ایشان افزودند : قطعا ما علاقه مندهستیم  که همکاری های بیشتری در زمینه دارویی با هم داشته باشیم.

دکترساوارد درباره چگونگی روابط و تبادلات دارویی ایران و فرانسه بعد از اجرای برجام و برداشته شدن تحریم گفت: فرانسه و ایران از سال‌ها قبل روابط خوبی داشته‌اند که با اعمال تحریم‌ها روابط مقداری کاهش یافت اما با اجرای برجام و لغو تحریم‌ها درهای جدیدی بر روی دو کشور باز شده و فکر می کنیم ایران سطح خوبی در تولید دارو و پزشکی دارد و می تواند شریک خوبی برای ما باشد.

مدیر امور بین الملل شرکت لیم فرانسه تاکید کرد: امروز آمده ایم تا درهای رابطه فرانسه با ایران را در حوزه دارویی باز کرده و روابط را در این زمینه گسترش دهیم. به همین دلیل در نظر داریم تا هم به ایران واردات داشته باشیم و هم صادرات را از ایران به فرانسه انجام دهیم.

گفتگوی ایران و فرانسه در مورد همکاری در حوزه دارو -صادرات و واردات دارو به ایران و فرانسه

گفتگوی ایران و فرانسه در مورد همکاری در حوزه دارو

/ ایسنا /

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *