بازدید این صفحه: 9690
بهترین روش برای تمیز کردن ناف ,وسایل مورد استفاده برای تمیز کردن ناف,نحوه تمیز کردن ناف,تمیز کردن ناف,عفونت ناف در انسان,علت ابتل ابه عفونت ناف,عفونت ناف

بهترین روش برای تمیز کردن ناف

بهترین روش برای تمیز کردن ناف

 

تمیز کردن ناف شاید کمی سخت باشد زیرا ناحیه ای از بدن است که شاید فراموش گردد.اگر شما در زنان استحمام و دوش گرفتن ناف خود را تمیز کنید دیگر نیازی به تمیز کردن جداگانه ندارید مخصوصا آنکه باکتری های بسیار مفیدی در ناف وجود دارد.

 

وسایل مورد استفاده برای تمیز کردن ناف

 

برای تمیز کردن ناف بهتر است از گوش پاک کن استفاده کنید از وسایل دیگری چون روغن بچه،الکل،پروکسید هیدروژن و آب هم میتوانید استفاده کنید.

استفاده از این موارد ذکر شده منوط به آن است که شما با چه چیزی راحت تر می توانید ناف خود را تمیز کنید.

 

نحوه تمیز کردن ناف

 

یک سر گوش‌پاک‌کن را در هر محلولی که انتخاب نموده اید  فرو کنید و آن را به آهستگی  وارد سوراخ نافتان نمایید  و در آن بچرخانید. دقت نمایید  که داخل ناف را نباید خیلی سفت فشار بدهید زیرا هم سبب درد میشود و هم ممکن است سبب ایجاد ناراحتی شود.

گوش‌پاک‌کن‌ی که استفاده کرده اید را دور بیندازید و اگر حس میکنید هنوز نافتان  تمیز نشده ، عمل را با یک گوش‌ پاک‌ کن‌ تمیز دیگر تکرار نمایید.

هنگامی که کار تمیز کردن نافتان تمام شد ، یک گوش‌ پاک‌کن‌ تمیز دیگر بردارید و با آن باقیمانده محلولی که در نافتان مانده  را تمیز و خشک نمایید .

اگر میخواهید می‌توانید برای داخل نافتان از اسپری یا دئودورانت مخصوص ناف استفاده نمایید .

 

بهترین روش برای تمیز کردن ناف

بهترین روش برای تمیز کردن ناف

نکات قابل توجه در خصوص تمیز کردن ناف

 

افرادی  که نافشان بوی بد می‌دهد و قرمز است ، بهتر است از مواد شستشوی مخصوص پوست‌های حساس استفاده نمایند . یکی از اصلی ترین علل  بو گرفتن داخل ناف، شستشوی آن با صابون و بعد خوب خشک نکردن آن می باشد .

ناف یک ناحیه ی بسته روی شکم شماست. هیچ چیز از آن راه نمی‌تواند وارد بدنتان گردد . هرگز و تحت هیچ شرایطی اشیاء نوک تیز یا کثیف را وارد نافتان نکنید.

اگر در نافتان احساس سوزش یا خارش می کنید احتمال دارد دچار عفونت شده باشید پس بهتر است به پزشک مراجعه کنید.
موقع تمیز کردن نافتان خیلی دقت کنید. عجله کردن در این کار ممکن است به شما آسیب بزند.

برای تمیز کردن ناف خود وقت بگذارید و به سادگی از آن نگذرید زیرا یکی از اعضای حساس در بدن شما می باشد .

اگر نافتان را سوراخ نموده اید ، لازم است دستوراتی که به شما داده شده  را رعایت کنید. امکان دارد  به شما گفته شود که نباید از الکل یا نوع و جنس خاصی از پیرسینگ‌ها استفاده نمایید.

 

بهترین روش برای تمیز کردن ناف

بهترین روش برای تمیز کردن ناف

 

 

 

منبع : ایران مطلب

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *