بازدید این صفحه: 830
علت سرطان ها را در دانه های نمک بیابید ,علت ابتلا به سرطان معده,درمان سرطان معده,علت ابتلا به پوکی استخوان,درمان پوکی استخوان,پیشگیری ازابتلابه پوکی استخوان

علت سرطان ها را در دانه های نمک بیابید

علت سرطان ها را در دانه های نمک بیابید

 

 

استفاده زیاد از نمک و غذاهایی که به روش نمک سود مصرف می شوند می توانند با سرطان ها مخصوصا سرطان معده ارتباط داشته باشند.

شاید برای شما جای سوال باشد که چه میزان نمک برای مصرف روزانه مجاز می باشد ؟

جالب است بدانید میزان مصرف مجاز نمک برای هر فرد ۶ گرم می باشد که این مقدار مذکور در داخل غذا هنگام پخت موجود است و حداقل میزان مقدار افزودنی نمک ۲ گرم می باشد.

لازم به ذکر است مقدار نمک موجود در هنگام پخت که مقدار مجاز همانگونه که ذکر شد ۶ گرم می باشد برای بدن انسان کفایت می کند.

همانگونه که بارها ذکر شده است مصرف بیش از حد نمک عوارض زیادی وجود دارد که پوکی استخوان و فشار خون بالا نمونه های مشهود این عوارض می باشد. که می توانند سبب به وجود امدن بسیاری از ناهنجاری ها در بدن فرد باشند و همینطور کسانی که به سنگ کلیه مبتلا هستند باید در مصرف نمک دقت لازم را داشته باشند و از مصرف بی رویه ان خودداری کنند.

علت سرطان ها را در دانه های نمک بیابید

علت سرطان ها را در دانه های نمک بیابید

استفاده از نمک بسته به ذائقه ی افراد از هنگام کودکی دارد و افراد می توانند با تغییر عادات غذایی خود نمک را از رژیم غذایی خود پاک کنند و یا در مصرف آن دقت لازم را لحاظ کنند.

زیرا کودکی که تازه به غذا خوردن افتاده است تجربه ای از مزه ها ؛خصوصا شوری و ترشی ندارد،بر این اساس این والدین هستند که ذائقه ی کودکان را تغییر می سازند . همینطور می‎توانید ادویه‎هایی نظیر فلفل، سرکه و زردچوبه را جایگزین نمک کرده و ذائقه‌ خود را در مورد مصرف زیاد این ماده مضر تغییر دهید.

برای پیشگیری از عوارض مصرف بیش از حد  نمک، نمکدان را از سفره‌های خود حذف کنید و تنها هنگام پخت غذا مقداری نمک ید دار به آن اضافه کنید و همینطور؛ در مصرف غذاهای نمک سود نیز دقت لازم را داشته باشید.

 

علت سرطان ها را در دانه های نمک بیابید

علت سرطان ها را در دانه های نمک بیابید

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *