بازدید این صفحه: 893
امواج موبایل عامل خرابی دندانها شناخته شدند ,بهترین مواد برای پر کردن دندانها,پیشگیری از اثرات مخرب امواج موبایل و امواج الکترومغناطیسی,آمالگام چیست

امواج موبایل عامل خرابی دندانها شناخته شدند

امواج موبایل عامل خرابی دندانها شناخته شدند

مطالعات انجام شده حاکی از آن است که امواج بر روی سلامت دندانها اثر گذار هستند،امواج موبایل به علت مخرب بودن برای سلامتی در همه جای دنیا شناخته شده هستند . برای درک بهتر مطلب مذکور مواردی چند را که گردآوری کرده ایم  مورد مطالعه قرار دهید .

جیوه زمانی که در معرض امواج قرار می گیرد الکتریسیته شیمیایی در بدن ایجاد میکندد. آمالگام با افزایش انتشار بخار جیوه الکتریسیته بیشتری ایجاد می نماید که در نتیجه اثرات مضر آن در بدن افزایش می یابد . این الکتریسیته را  در حدود ۵ میکرو آمپر اندازه گیری کرده اند .

بررسی ها در خصوص الکتریسیته شیمیایی خوراکی حاکی از آن است که الکتریسیته شیمیایی بیشتر از ۵ میکرو آمپر سبب ایجاد مشکلات قابل توجهی در سلامتی بدن می گردد که علائمی چون سردرد، میگرن، تهوع و سرگیجه ایجاد می نماید .

بررسی های بالینی حاکی از آن است که اختلاف پتانسیل الکتریکی بیش از ۵۰ میلی ولت به بدن آسیب می زند و واکنش های سمی و آلرژیک ایجاد می نمایند . افزون بر این، تایید شده است که کسانی که بیشتر در معرض تشعشع امواج الکترومغناطیسی می باشند سطح جیوه موجود در ارگانیسم آنها بیشتر است.

در طول این پژوهش مشخص شد که در حیوانات و انسان  تابش الکترومغناطیسی سبب نابودی کلسیم یاختهها و تاثیر آن بر کلسیم هموستاز می‌ گردد که این امر سبب می شود سطح ملاتونین در بدن کم شود

امواج موبایل عامل خرابی دندانها شناخته شدند

امواج موبایل عامل خرابی دندانها شناخته شدند

پیشگیری از اثرات مخرب امواج موبایل و امواج الکترومغناطیسی

از موبایل کمتر استفاده نماییدو یا تمرین کنید که چگونه میتوانید از تلفن های همراه درست و ایمن استفاده کنید.

عدم استفده مداوم از وای فای و دیگر شبکه های بی سیم

از تلفن های سیم دار استفاده کنید

لبتاپ و وسایل مشابه آن را روی پاهای خود قرار ندهید .

تختخواب خود راتا حد ممکن و یا حداقل به اندازه ۱۵ سانتی متر از دیوار و از تمام فرستده‌های امواج الکترومغناطیسی مثل مودم های وای فای دور نگه دارید .

جهت محافظت خود از جیوه، بهترین راه آن است که به جای آمالگام ،دندان های خود را با مواد سفید بدون جیوه پر کنید.

امواج موبایل عامل خرابی دندانها شناخته شدند

امواج موبایل عامل خرابی دندانها شناخته شدند

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *