بازدید این صفحه: 869
ماست بخورید عضله بزنید ,کمپانی های تولیدکننده نوشیدنی‌های انرژی‌زا,خواص درمانی ماست,بهترین غذاها برای عضله سازی بدن,عضله و تناسب اندام,پروتئین,بازسازی عضلات

ماست بخورید عضله بزنید

ماست بخورید عضله بزنید

 

یکی از کمپانی های تولیدکننده نوشیدنی‌های انرژی‌زا و نوشیدنی‌های مخصوص ورزش‌کاران در حال برنامه‌ریزی و طراحی محصولات جدیدی می باشد که در میان این محصولات نوعی ماست که موجب می‌شود در طول شب بدن فرد عضله‌سازی کند، هم به چشم می‌خورد.

به عقیده ی تولیدکنندگان این محصول، ماست به تنهایی فواید بی شماری دارد و برای حفظ تناسب اندام و عضله‌سازی تنها نوشیدنی‌هایی قوی و انرژی‌زا کافی نیست بلکه باید به آنچه در طول روز مصرف می‌شود و وارد بدن می‌ گردد هم توجه نمود . برای این کار افراد باید بهترین سوخت بدن خود تامین نمایند  و تغذیه‌ای مغذی و سالم داشته باشند.

در این میان، این تولیدکنندگان ماست را ماده‌ای در نظر گرفتند که می‌تواند در طول شب موجب بازسازی عضلات افراد گردد. پروتئین موجود در ماست یونانی تقریبا کازئین می باشد که در شیر و سایر محصولات محصولاتی از این دست یافت می‌گردد.

ماست بخورید عضله بزنید

ماست بخورید عضله بزنید

از آنجا که این پروتئین به آرامی در بدن گوارش پیدا میکند، برای بازسازی ماهیچه‌ها هنگام خواب بسیار مفید و موثر می باشد . پژوهش های جدید حاکی از آن است که مصرف این ماست حاوی این پروتئین پس از فعالیت و ۳۰ دقیقه قبل از خواب موجب عضله‌سازی بهتر و سریع‌تر و افزایش حجم و تقویت ماهیچه‌ها می‌ گردد.

ماست بخورید عضله بزنید

ماست بخورید عضله بزنید

منبع : باشگاه خبرنگاران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *