بازدید این صفحه: 516
پیشگیری از ابتلا به کمر درد ,درمان درد ناشی از کمر درد,چگونه بخوابیم تا دچارکمردرد نشویم,پیشگیری ازکمردرد,کمردرد ناشی ازکفش پاشنه بلند,دلایل ابتلا به کمردرد

پیشگیری از ابتلا به کمر درد

پیشگیری از ابتلا به کمر درد

 

برای پیشگیری از کمردرد باید کفشی را بپوشید که پاشنه کوتاه داشته باشد. کفش با پاشنه بلند موجب می‌شود به کمر فشار بیشتری وارد شده و در فرد را دچار آسیب کند همینطور کسانی که زیاد راه می‌روند باید کفشی بپوشند که کف آن ضربه‌گیری خوبی داشته باشد.

کسانی که کف پای آنها صاف می باشد باید کفی طبی پوشیده ولی اگر میزان آن زیاد نیست باید کفشی را بپوشند که در قسمت داخلی آن برجستگی برای پر کردن قوس داخلی کف پا وجود داشته باشد.

استفاده از دمپایی در منزل جهت پیشگیری از کمردرد دلیل علمی ندارد اما اگر به تشخیص پزشک فردی مبتلا به کف پای صاف است برای اصلاح این مشکل باید از کفی طبی مخصوص استفاده کند چون این فرد امکان دارد مدت زمان زیادی را در منزل باشد بنابراین لازم بوده کفشی مناسب برای راه رفتن در منزل داشته باشد.

پیشگیری از ابتلا به کمر درد

پیشگیری از ابتلا به کمر درد

اگر امکان استفاده از این کفش‌های مخصوص در منزل وجود نداشته باشد بهتر است از یک دمپایی طبی مخصوص در منزل استفاده شود و به طور کلی استفاده از دمپایی در منزل برای همه افراد جهت جلوگیری از ایجاد کمردرد لازم نیست.

چگونه بخوابیم تا دچار کمردرد نشویم؟

مدل مناسب خوابیدن می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد اما دو حالت مناسب جهت خوابیدن توصیه می‌ گردد ، یکی خوابیدن به پهلو در حالی که پاها جمع شده و یک بالشتک بین زانوها قرار داده شود. حالت دوم به صورتی بوده که فرد بهتر است به پشت بخوابد در حالی که یک بالش زیر سر خود و یک بالش زیر زانوها قرار داده شود.

پیشگیری از ابتلا به کمر درد

پیشگیری از ابتلا به کمر درد

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *