بازدید این صفحه: 2615
7 روش موثر برای سلامت و زیبایی سینه در زنان ,علت افتادگی سینه در رنان,نحوه جوان سازی سینه ها,پیشگیری از افتادگی پستان,درمان افتادگی سینه با انجام ورزش

۷ روش موثر برای سلامت و زیبایی سینه در زنان

۷ روش موثر برای سلامت و زیبایی سینه در زنان

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید پستان هایتان افتاده و چروکیده شده و نازیبایی آنها برسلامت روانتان تاثیر منفی گذاشته، نگران نباشد؛ زیرا با ترک عادت های منفی و پایبندی به عادت های مثبت می توانید به زیبایی مجدد سینه کمک کنید.

۱- برای جلوگیری از افتادگی سینه طاقباز بخوابید

تحقیقات محققان آمریکایی نشان می دهد که نوع خوابیدن خانم ها می تواند در پیری سریع تر پستان هایشان تاثیر گذار باشد. خانم هایی که عادت دارند به شکم بخوابند، سریع تر دارای چین و چروک در ناحیه پستان می شوند. خوابیدن به کمر بهترین شیوه برای جوان ماندن پوست ناحیه سینه و پیشگیری از افتادگی پستان است.

۲- لباس زیر تنگ نپوشید

با بالاتر رفتن سن، سینه ها دچار افتادگی می شوند. استفاده کردن از لباس زیر گشاد با بندهای شل باعث می شود این افتادگی را تشدید شود. بعضی از انواع لباس زیر نه تنها پستان ها را به خوبی جمع می کنند، بلکه این خاصیت را دارند که آنها را بالا بکشند. بسیاری از خانم هایی که دارای افتادگی پستان هستند، سعی می کنند با خرید لباس زیر تنگ پستان را بالا نگه دارند اما اینکار اشتباه است و باعث صدمه پستان می شود. بهترین کار این است که لباس زیر با اندازه مناسب تهیه نمایید و هر سال با توجه به تغییرات بدنی با کم و زیاد شدن وزن اندازه لباس زیر را هم تغییر دهید.

7 روش موثر برای سلامت و زیبایی سینه در زنان

7 روش موثر برای سلامت و زیبایی سینه در زنان

۳- در موارد ضروری از پروتز سینه استفاده کنید

کاشت پروتز تنها برای تغییر در اندازه سینه نیست. بلکه استفاده از پروتز سینه برای خانم هایی که دچار تحلیل بافت سینه شده اند مفید است. اگر دچار تحلیل بافت پستان شده اید، کاشت پروتز می تواند کمک کننده باشد اما پروتز به بالا رفتن پستان کمک نمی کند.

۴- برای جلوگیری از افتادگی سینه دوش آب خنک بگیرید

دوش آب خنک باعث تنگ شدن عروق و سفت شدن پوست می شود و این کار به بالا کشیده شدن سینه کمک خواهد کرد. این تمرین را باید هر روز تکرار کنید.

۵- لباس زیر ضخیم بپوشید

برای پستان های افتاده به جای استفاده از لباس زیر نازک بهتر است از انواع ضخیم استفاده کنید و بند آن را طوری تنظیم نمایید که نه خیلی سفت باشد و نه خیلی شل. لباس های زیر از جنس دانتل نازک برای افرادی که دچار افتادگی پستان هستند، مناسب نمی باشد.

۶- از ضد چروک و مرطوب کننده مناسب استفاده کنید

با بالاتر رفتن سن، پوست کشسانی خود را از دست می دهد و در نتیجه سینه ها دچار افتادگی می شوند. از طرف دیگر، مثل پوست دیگر نقاط بدن ناحیه گردن و جناق هم دچار چین و چروک می شود. استفاده مرتب از کرم های مرطوب کننده و بعضی کرم های ضدچروک می تواند تا حدودی از افتادگی سینه پیشگیری کند. کرم های دارای پروتئین های گیاهی و مرطوب کننده های دریایی کنار تزریق کلاژن و اسید هیالورونیک می تواند کمک کننده باشد.

۷- برای جلوگیری از افتادگی سینه ورزش های هدفمند انجام دهید

برای جوان سازی سینه ها لازم نیست حتما در کلاس ایروبیک ثبت نام نمایید. تنها کافی است ۲ توپ تنیس را در دستان خود بگیرید و دست هایتان را بالاتر از سطح شانه خود بگیرید و آرنج خود را خم کنید. سپس توپ ها را فشار دهید و بعد سپس رها کنید. این تمرین را در طول روز در ۳ نوبت و در هر نوبت دست کم برای مدت ۳ دقیقه انجام دهید.

7 روش موثر برای سلامت و زیبایی سینه در زنان

7 روش موثر برای سلامت و زیبایی سینه در زنان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *