بازدید این صفحه: 998
فروش هدیه شخصی عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار ,فروش اموال و یادگاری های عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار,دکترالهام طلاچیان,روشنک برکت,مجید انتظامی

فروش هدیه شخصی عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار

فروش هدیه شخصی عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار

 

 

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت کشور در مراسمی که روز سه شنبه هفته جاری مورخ ” ۳۱ فروردین ماه ” در  بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)  برگزار خواهد شد، یکی از وسایل شخصی خود را به نفع کودکان این بیمارستان به فروش می رساند.

عزت الله انتظامی و فرزند او مجید انتظامی از آهنگسازان بنام کشور در نظر دارند در مراسمی روز سه شنبه ساعت ۱۱ صبح در حرکتی نمادین به نفع کودکان بیمارستان علی اصغر (ع)، یکی از وسایل شخصی عزت الله انتظامی را با حضور علاقمندان و خیرین به فروش برسانند.

روشنک برکت فرزند مرحوم سید جلال برکت عکاس معروف کشور، به عنوان سفیر افتخاری نیکوکاری با اعلام این خبر عنوان کرد: در اقدامی به منظور حمایت از بیماران، به ویژه کودکانی که دچار بیماری های خاص و ناشناخته هستند، به یاری دکتر الهام طلاچیان مدیر بیمارستان علی اصغر (ع)، در نظر داریم تجهیزاتی را برای آن تهیه کنیم.

بیمارستان علی اصغر (ع) فاقد دستگاه سی تی اسکن است و کودکانی که در این بیمارستان تحت درمان هستند و قالب آنان را هم کودکان زیر پنج سال تشکیل می دهند، برای عکسبرداری باید به همراه دستگاه هایی که به آنان متصل است، به خارج از بیمارستان منتقل شوند و این امر بسیار دشوار است. افزون بر این طبقه پایین بیمارستان که بخش عفونی در آن قراردارد، به شدت نیازمند بازسازی است.

فروش هدیه شخصی عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار

فروش هدیه شخصی عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار

بیمارستان علی اصغر (ع) به مداوا و درمان همه نوع بیماری اختصاص دارد و متاسفانه با توجه به رشد فزایند بیماری سرطان، تماما از کمک های مردمی یاری می گیرد و نیازمند این کمک ها به منظور درمان و مداوای بیمارانی است که بخش عمده آن را کودکان تشکیل می دهند.

قرار بر این است، استاد عزت الله انتظامی و مجید انتظامی در اقدامی، یکی از وسایل شخصی نمادین خود را به نفع این بیمارستان برای فروش عام بگذارد و آن وسیله همیشه با امضا عزت اله انتظامی در بیمارستان خواهد ماند تا کمی نگاه افراد به آن بیشتر شود.

علاقمندان و خیرین عزیز می توانند روز سه شنبه ساعت ۱۱ صبح در بیمارستان علی اصغر (ع) به آدرس :  تهران – خیابان شهید دستگردی (ظفر) – بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر با حضور و کمک های مالی هر چند اندک خود به این کودکان کمک کنند.

و همینطور شماره حساب ۴۸۱۴۰۲۳۴۵۷ با کد شناسه ۳۸۸۵ بانک ملت شعبه هجرت به هدایای بیمارستان اختصاص دارد.

فروش هدیه شخصی عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار

فروش هدیه شخصی عزت الله انتظامی به نفع کودکان بیمار

لیست پزشکان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *