بازدید این صفحه: 619
سلامت مردان

نکات طلایی برای سلامت مردان پارت اول

نکات طلایی برای سلامت مردان پارت اول

اهمیت دادن به سلامتی هم برای مردان و هم برای زنان دارای اهمیت زیادی است. در این مطلب قصد داریم ۱۰ نکته ساده ولی ضروری که دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سلامتی مردان توصیه کرده است را بیان کنیم.

۱- مسئولیت عادات غذایی تان را بپذیرید

با انتخاب انواع و مقدار غذاهایی که نیاز دارید، مسئولیت عادات غذایی تان را بپذیرید. انتخاب های غذایی تان را در اولویت قرار دهید و ازنظر فیزیکی فعال باشید به طوری که بتوانید یک مرد سالم که می خواهید باشید.

۲-غلات کامل انتخاب کنید

اطمینان حاصل کنید که نیمی از غلات شما کامل است. غلات کامل می توانند به ایجاد احساس سیری و تأمین مواد مغذی کلیدی کمک کنند، به جای برنج و نان سفید وسایر محصولات غله تصفیه شده، پاستا و نان تهیه شده از گندم کامل، برنج قهوه ای و بلغور جو دوسر را انتخاب کنید.

سلامت مردان

نکات طلایی برای سلامت مردان پارت اول

۳-عاداتی بسازید که وزن شمارا اضافه نکنند

با صرف نظر ازغذاهایی که چربی های جامد و شکر اضافه شده بالایی دارند، کالری را کاهش دهید. گوشت های چرب مانند دنده، بیکن و هات داگ را محدود کنید. کیک ها، کلوچه ها، آب نبات ها و بستنی باید تنها گاهی مصرف شوند. برای تنظیم مقدار غذایی که می خورید از بشقاب های کوچک تری استفاده کنید.

۴-آب دوست شما است

آب نسبت به بسیاری از انتخاب های عادی نوشیدنی، انتخاب بهتری می باشد. نوشیدنی ها می توانند حدود ۴۰۰ کالری در روزبه رژیم غذایی اضافه کنند؛ بنابراین نوشیدنی های دارای کالری بالا را محدود کنید.از نوشابه های انرژی زا، نوشابه های ورزشی و سایر نوشابه های شکردار، صرف نظر کنید.

۵-غذاهای جادویی وجود ندارند

هیچ غذا یا روش غذا خوردن جادویی وجود ندارد. بعضی از غذاها هستند که مردان به خوردن آن ها نیاز دارند مثل سبزیجات، میوه ها، غلات کامل، غذاهای پروتئینی مانند حبوبات، تخم مرغ یا گوشت های بدون چربی و لبنیات مانند شیر یک درصد مواد مغذی را که برای سلامتی نیاز دارید شامل منیزیم، پتاسیم، کلسیم، ویتامین D، فیبر و پروتئین را دریافت خواهید کرد.

.

.

.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک نمایید

.

.

.

سلامت مردان

نکات طلایی برای سلامت مردان پارت اول

منبع: ایرنا

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: نکات طلایی برای سلامت مردان پارت دوم - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *