بازدید این صفحه: 1154
درمان سرطان با فراصوت

با امواج فراصوت سرطان خود را درمان کنید

با امواج فراصوت سرطان خود را درمان کنید

حميدرضا چابك، محقق ايراني سازمان ناسا گفت: در حال حاضر كاربرد امواج فراصوت در درمان سرطان به عنوان يك تكنولوژي راهبردي در درمان این بیماری مطرح می باشد كه ضرورت دارد نسبت به فراهم كردن زمينه راه اندازي آن در كشور اقدام شود.

امواج فراصوت (Ultrasound) به امواج صوتي گفته مي‌شود كه داراي بسامدي بيشتر از بازه بسامدي شنوايي انسان هستند.

چابك با اشاره به اين موضوع كه درمان سرطان از طريق امواج فراصوت يك تكنولوژي کاملا جديد می باشد و هنوز به ايران و بسياري از كشورهاي دنيا وارد نشده است، ادامه داد: اين روش يك روش بي خطر محسوب مي شود و در آن با بي حسي موضعي، محل تومور سرطاني از طريق امواج فراصوت مورد يك سري فعل و انفعالات مكانيكي قرار مي گيرد.

این محقق گروه تكنولوژي‌هاي الكترواكتيو سازمان ناسا، با بيان اينكه درصد موفقيت بهبودي سرطان در روش درمان با امواج فراصوت نسبت به ديگر روش ها بالاست، افزود: درمان سرطان با اين روش بسيار قابل توجيه و به نسبت راحت تر از ديگر روش هاست.

درمان سرطان با فراصوت

با امواج فراصوت سرطان خود را درمان کنید

وي كه براي بازديد از مجموعه كلينيك تخصصي مهرانه به زنجان سفر كرده بود، فعاليت هاي انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان مهرانه را حركتي اصولي و نمونه خواند و گفت: “با ظرفيت و امكاناتي كه در كلينيك تخصصي مهرانه مشاهده كردم، متقاعد شدم كه به محض فراهم شدن ورود تكنولوژي درمان سرطان با امواج فرا صورت به كشور، يكي از نخستين مراكز راه اندازي آن مي تواند اين كلينيك باشد.”

محمدرضا چابك، دانشمند جوان ايراني و محقق گروه تكنولوژي‌هاي الكترواكتيو سازمان ناسا، از سوي انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان  مهرانه  به عنوان سفير علمي اين انجمن انتخاب و معرفي شد.

انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان مهرانه كه حدود ۱۰ سال از تاسيس آن سپري شده است، حامي مستمر بيماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان بوده و كلينيك تخصصي آن از ۱۷ ماه گذشته، فعاليت خود را در زمينه تشخيص و درمان سرطان آغاز كرده است.

درمان سرطان با فراصوت

با امواج فراصوت سرطان خود را درمان کنید

منبع: ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *