بازدید این صفحه: 922
پاراکلینیک بیمارستان آپادانا

پاراکلینیک های بیمارستان آپادانا تهران

پاراکلینیک های بیمارستان آپادانا تهران

Para Clinic Haye Bimarestan Apadana Tehran

.

.

پاراکلینیک ها

.
.
بخش تصویربرداری و سونوگرافی

بخش تصویربرداری آپادانا بصورت شبانه روزی اماده همکاری با پزشکان محترم و خدمات رساندن به بیماران می باشد و علاوه بر آن رادیوگرافی سونوگرافی نیز انجام می گردد.

آزمایشگاه

بخش آزمایشگاه آپادانا با مجهزترین دستگاه ها جهت انجام آزمایشات و پاتولوژی بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد و طرف قرارداد با بیمه های پایه و اکثر بیمه های تکمیلی می باشد.

شنوایی سنجی

کلینیک شنوایی سنجی آپادانا یکی از تخصصی ترین مراکز شنوایی سنجی می باشد.با بحره گیری از تمپانومترکامل، فرکانس زیرو بم ، تست شیپور استاش، رفلکس کامل دوطرفه، تست Latency  یکی از کاملترین تمپانومتری های موجود می باشد.

  • ادیومتردوکاناله کامل همراه با تست های تکمیلی طراحی شده برای کلینیک های بیمارستانی

تشخیص اختلالات گوش و به وسیله دستگاه عصب های شنوایی کاملا تست می شود

  • ست کامل سنجش شنوایی نوزادان به طور تخصصی
  • ست کامل تجویز سمعک به طور تخصصی با رایانه
فیزیوتراپی

کلینیک فیزیوتراپی آپادانا یکی از اساتید و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با بهره گیری از نیروی انسانی و متخصص فیزیوتراپی با بیش از ۳۰سال سابقـه عمـلی و درمـانی آمـاده خـدمت بـه گیرندگـان خدمـت می باشد.

کلینیک فیزیوتراپی مجهز به کاملترین وسایل الکتروتراپی و مکانوتراپی بوده است که جهت بیماران با ضایعات مغزی-نخاعی و سیستم عضلانی و حرکتی و مفاصل و در نهایت بازتوانی و توان بخشی بیماران را بعهده دارد.مراجعان این کلینیک شامل فلج های مغزی، نیمه بدن، صورت، اندامهای فوقانی و تحتانی، آرتروزهای ستون فقرات و اندامها، دردهای مفاصل و عضلات و ضایعات و صدمات ورزش می باشند. ساعات پذیرش بیماران صبحها ۱۲-۹ و عصرها۱۷-۱۵ می باشد.

 

 

سایت بیمارستان آپادانا تهران

 

 

 

 

پاراکلینیک بیمارستان آپادانا

پاراکلینیک بیمارستان آپادانا

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *