بازدید این صفحه: 2636
کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی بیمارستان مسیح دانشوری تهران

کلینیک دندانپزشکی بیمارستان مسیح دانشوری تهران

امروزه دندانپزشكي فقط در مواقع درد دندان يا عفونت مورد استفاده نيست. دندانپزشكي نوين ارائه خدمات درمانی دندانپزشكي به موازات نگاه به زيبایي دندانها است. درمان به بهترين نحو، زيبايي در بالاترين حد، احترام شايسته، گوش فرا دادن به كليه خواسته هاي مراجعين در محيطي آرام و صميمي بههمراه رعايت كليه موارد استريل و كنترل عفونت، همچنين بهره گيري از تجهيزات مدرن و تكنولوژي دندان پزشكي زيبائي و ايمپلنت هاي دنداني و به كار گيري مرغوب ترین مواد دندانپزشكي از اصول كاري ماست.

واحد دندانپزشکی در طبقه سوم درمانگاه واقع شده است و پذیرش صرفا با وقت قبلی است و جهت اخذ وقت تلفنی با شماره ۲۷۱۲۲۵۴۵ از ساعت ۸- ۱۳:۳۰ تماس حاصل فرمائید و جهت وقت دهی حضوری نیز هر روز از ساعت ۸- ۱۳:۳۰ می توانید به واحد دندانپزشکی مراجعه فرمائید.

شایان ذکر است کلیه هزینه های دندانپزشکی که مربوط به درمان باشد بعد از اجرای طرح تحول سلامت با تعرفه دولتی محسوب می گردد.

خدمات قابل ارائه:

۱٫ ترمیمی و پرکردن دندان:

پرکردن دندان به ۲ روش آمالگام و کامپوزیت انجام می شود: مقاومت آمالگام در برابر فشارهای سنگین جویدن زیاد می­باشد، کاربرد راحت آن یک امتیاز محسوب می­گردد و با توجه به کوتاهی زمان کار، هزینه آن از کامپوزیت ها (مواد ترمیمی همرنگ دندان)کمتر می­باشد. رزین های کامپوزیتی همرنگ دندان بوده و بسیار طبیعی تر از سایر پرکردگی ها می­باشند. بیمار اعتماد به نفس بیشتری دارد ولی ترمیم های همرنگ برای همه دندانها و همه حفرات قابل استفاده نمی­باشد.

۲٫ درمان پالپ دندان :

درمان پالپ دندان که با نامهای روت کانال، اندو، عصب کشی و … شناخته می شود و منظور دندانی است که احتیاج به معالجه ریشه دارد و یا به اصطلاح عامیانه باید عصب کشی شود.

۳٫ اطفال :

پیشگیری و درمان بیماریهای دهان و دندان از دوران نوزادی و کودکی تا بلوغ به عهده متخصص این رشته می­باشد. در این بخش به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

– عادت مکیدن انگشت و پستانک

– سیلانت مواد مسدود کننده شیارهای دندان

– ساخت فضانگهدار در صورتی که کودک یک یا چند دندان شیری را از دست داده باشد.

– روکش دندان شیری (SSC)

– ترمیم دندان های شیری و دائمی با مواد همرنگ

– فلورایدتراپی و فیشورسیلانت جهت پیشگیری از پوسیدگی دندانهای شیری و دائمی

– معاینه خاص کودکان جهت پیشگیری از بی نظمی دندان ها و نیاز به ارتودنسی در آینده

– اردتودنسی کودکان در صورت نیاز

۴٫پروتز :

پروتز دندان به روش ثابت، متحرک، فول سرام، زیرکونیوم و … انجام می شود.

۵٫ درمان لثه و جرمگیری :

اگر استفاده از مسواک و نخ دندان باعث درد و خونریزی از لثه ها شود، نباید آن را ترک کرد. در اکثر مواقع با ادامه این کار و سالم شدن لثه، درد و خونریزی هم از بین می رود. اگر درد و خونریزی پس از یک هفته از بین نرود، لازم است به دندانپزشک مراجعه شود.

۶٫جراحی و کشیدن دندان :

کشیدن دندان هایی که قابل ترمیم نباشد و جراحی ریشه های مانده در نسج نرم و سخت.

۷٫ ارتودنسی :

برای تمام سنین

۸٫زیبایی دندان :

سفید کردن دندان ها (Bleaching)، رفع نازیبایی های دندان مثل بدشکلی دندان ها، چرخش یا تو رفتگی دندان ها، کوتاه بودن، مخروطی شکل بودن، بدرنگی و چندرنگی دندان ها، دندان های با فاصله باز ، ناقرینگی دندان ها، لامینیت جهت نهایت زیبایی دندان ها، تعویض پرکردگی قدیمی با مواد همرنگ دندان و … .

بیمارستان مسیح دانشوری تهران

کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی بیمارستان مسیح دانشوری تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *