بازدید این صفحه: 1830
نحوه سم زدایی از کبد

راهکارهای پاکسازی و سم زدایی از کبد

راهکارهای پاکسازی و سم زدایی از کبد

کبد وظیفه متابولیسم بسیاری از مواد را بر عهـده دارد. از فعالیت های مهم این عضو حیاتی، ذخیره سازی و سوخت و ساز چربی ها در بدن می باشد. به طور طبیعی، حاوی ۵ گرم چربی در ۱۰۰ گرم وزن خـود می باشد. در صورتی که مقدار چربی در آن به بیش از ۵ درصد افزایش یابد به آن کبد چرب گفته می شود.

در صورتی که  کبد چرب بدون مصرف زیاد الکل به وجود آمده باشد، این نوع کبد چرب را غیرالکلیک می گویند، که یک بیماری مزمن کبدی است و دامنه گسترده ای از علايم بالینی را در بر می گیرد. مقاومت به انسولین و بیماری قلبی عروقی در این بیماران از شیوع بالایی برخوردار می باشد.

اما اگر این بیماری به دلیل مصرف زیاد الکل به وجود آمده باشد، این نوع کبد چرب را الکلیک می نامند، مصرف همزمان الکل به همراه غذاهای چرب در ابتلا به این نوع بیماری نقش اصلی را ایفا می کند.

از جـمله مهمترین دلایل بروز کبد چرب غیر الکلیک، چاقی، دیابت نوع ۲ و افزایش چربی خـون می باشد. از دیگر عوامل بروز این بیماری می توان به رژیم غذایی نامناسب، سن بالا، سـوء تغـذیه، مصـرف برخی از داروهـا مانند (کورتیکو استروئیـد ها، هورمون های استـروژن، قرص های ضد بارداری، داروهای تقـویت جنـسی، ضــد تشنـج ها و …) و برخــی از بیمــاری ها اشاره کرد.

در بعضی از موارد، شخص از ضعف و بی حـالی، خستگـی های دائم و احساس فشار و درد مبهم در ناحیه فوقانی و راست شکم رنج می برد. ولی در بیشتر موارد این بیماری بدون علامت است و با سونوگرافی، سی تی اسکن و بررسی های آزمایشگاهی و مشاهده­ی بالا بودن آنزیم های کبدی(ALT) (AST)  تشخیص این بیماری ثابت می گردد.

نحوه سم زدایی از کبد

راهکارهای پاکسازی و سم زدایی از کبد

افشره پرگاس راهی برای سم زدایی از کبد

افشره پرگاس با بهره گیری از استاندارد سازی گیاهان خاص دارویی، طب گیاهی و فرمولاسیون منحصر به فرد درلابراتوار سلامت اندیش فلورا فرموله گردیده است.
هشت ترکیب این افشره عبارت ازکاسنی، گزنه، گل گاو زبان، شوید، رازیانه، گل بنفشه، ورون و کیالک می باشد.
این افشره با بهـره گیـری از عصـاره ی موثـرهی گیاهان، چربی های اضافه کبد را دفع می کند و موجب تصفیه خون از مواد زائـد و سمـوم می گـردد.

این افشره دارای خواص مطلوبی می باشد که در ادامه به بعضی از این موارد اشاره می شود:

– پاکسازی و سم زدایی کبد (حفظ عملکرد طبیعی کبد)
– کنترل و دفع چربی هـای اضافـی کبـد در مبتلـایان بـه کبد چرب
– کنترل ترشح آنزیم های کبدی
– کاهش کلسترول ، تری گلیسیرید و ال دی ال
– کاهش قند خون
– روشن کننده پوست و از بین برنده لکـه های پوسـتی ناشی از اختلالات کبد
– کاهش دهنده ی وزن

نحوه سم زدایی از کبد

راهکارهای پاکسازی و سم زدایی از کبد

منبع: سلامت اندیس فلورا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *