بازدید این صفحه: 1364
خواننده معروف حبیب در گذشت

درگذشت حبیب محبیان و تاملی در فقدان فرهنگ

درگذشت حبیب محبیان و تاملی در فقدان فرهنگ

چند صباحی است که با ورود تکنولوژی و همه گیر شدن آن در میان طبقات مختلف جامعه ، جدا از محاسن بسیاری که دارد  معضلاتی را نیز به همراه خود آورده است .در این مقاله سعی در شکافتن این موضوع خواهیم داشت .

چندی ست در فضای مجازی شاهد اتفاقات ناخوشایندی هستیم که خاطرمان را آزرده میکند و ما را دچار دوگانگی فرهنگی میکند و این پرسش را به میان می آورد که آیا ما نیز از رخ دادن چنین اتفاقی در خصوص عزیزانمان راضی هستیم یا خیر؟
شاید شما هم جزو کسانی باشید که خاطره ی درگذشت ناصر حجازی، مرتضی پاشایی و مهرداد اولادی و دیگر هنرمندان و سرشناسان ذهنتان را آشفته ی حواشی این رخداد تلخ میکند ، حاشیه هایی که بیش از همه خانواده ی این عزیزان را مورد آزار روحی قرار داده است و تا امروز که این حواشی گریبان گیر هنرمندی دیگر شده است ،تدبیری در این خصوص اندیشیده نشده است .

ساعتی بیش نیست که از فوت خواننده مطرح و قدیمی حبیب محبیان میگذرد که عکس هایی که از ایشان درسردخانه در شرایط نامناسب  در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

جدا از تاثر در خصوص درگذشت ایشان  ،تصور را براین میگذاریم که خانواده و اقوام ایشان چه حسی خواهند داشت که این تصاویر را در چنین حالتی ببینند.تنها کافی ست لحظه ای خود را جای آنان بگذاریم تا به عمق فاجعه بیشتر پی ببریم .

انتشار فیلم و عکس از زمان فوت هنرمندان یکی از ده ها موردی است که مستلزم آگاهی بخشیدن به مردم میباشد چرا که با انتشار این تصاویر در بین عموم ، خانواده و طرفداران آن مرحومان دچار غمی مضاعف بر از دست دادن عزیزان میشوند.
و البته پخش این تصاویر موجب آسیب روحی به طرفداران کم و سن و سال تر این هنرمندان و سرشناسان میشود ،همانطور که  پیشتر نیز تصاویری از مرحوم ناصر حجازی وهمچنین مرتضی پاشایی که از لحظات اغما و تسلیم شدن در برابر مرگ توسط افراد حاضر در بیمارستان گرفته شده و پخش گردید و موجب ناراحتی همگان گشت .

به این ترتیب باید تدبیری اندیشیده شود تا بتوان با آگاهی بخشی به مردم در پی پخش نکردن این تصاویر در گروه های اینترنتی و مقابله با منتشر کنندگان این گونه تصاویر از غم تلخ از دست دادن عزیز یک خانواده کاسته شود .

این تدابیر تنها با پشتوانه ی مردمی قابل پیشگیری میباشد لذا خواشمندیم از انتشار بیشتر این تصاویر در فضای مجازی خود داری کرده و موجبات آرامش خاطر خانواده ی این عزیز را فراهم آورید .

درگذشت حبیب محبیان و تاملی در فقدان فرهنگ -تصاویر سردخانه حبیب محبیان

حبیب محبیان درگذشت

درگذشت حبیب محبیان و تاملی در فقدان فرهنگ -خواننده معروف حبیب در گذشت

درگذشت حبیب محبیان و تاملی در فقدان فرهنگ

با تشکر
مدیریت سایت مریض خونه

 

 

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: حبیب محبیان خواننده معروف قدیمی درگذشت - مریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *