بازدید این صفحه: 17491
تعاریف نقطه جی در خانم ها

تعاریف نقطه جی در خانم ها

تعاریف نقطه جی در خانم ها

 

 

مطالب جنسی و ممنوعیت

 

 

نقطه جی یکی از مسائلی بوده که همواره مورد بحث بوده است، درخصوص این نقطه دیدگاه های متفاوتی وجود دارد و برخی معتقدند که این نقطه برای به ارگاسم رسیدن بانوان ضروری می باشد در حالیکه برخی دیگر اعتقاد دارند این نقطه اصلا وجود ندارد .

نقطه جی در بدن زنان موضعی می باشد که سبب تحریک آنها شده و باعث می شود که به ارگاسم برسند و از رابطه جنسی لذت ببرند .

تعریف علمی نقطه جی

به نقطه گرافنبرگ نقطه جی گفته می شود، علت نام گذاری این نقطه به این نام از روی نام پزشک متخصص زنان گرفته شده است که در سال ۱۹۴۴ برای اولین بار این نقطه را توصیف کرد .

درباره نقطه G نظرهای مختلفی وجود دارد، یکی از دیدگاه های که بیان شده است این می باشد که این نقطه در بخش بافت پروستات می باشد .تئوری پروستات را پزشکان متخصص زنان قبول دارند و با این عقیده هم نظر هستند.

برخی متخصصان، نقطه G را تنها منبع لذت نمی داند بلکه بخش های مانند مجرای پیشاب را از دیگر منابع لذت می دانند که با دیواره جلویی واژن می توانند تحریک زن را برانگیزند وسبب لذت جنسی وی شوند .

متخصصان بیان می کنند که نقطه G تنها محل جهت ارضاء جنسی بانوان نمی باشد، بلکه نقاط دیگری جهت ارضاء جنسی بانوان وجود دارد و نیازی به گشتن دنبال این نقطه نیست .

محل نقطه G point در زنان

این نقطه در اندام تناسلی زنان قرار دارد اما به دلیل متفاوت بودن این نقطه و تغییر حالت دادن در زمان تحریک این بخش را محدوده جی می نامیم .

متخصصان می گویند که نقطه جی حالت اسفنجی دارد و از بخش دهانه واژن تا زیر پیشابراه شروع می شود، این نقطه تا بخش سقف واژن امتداد می یابد، جهت لمس کردن این نقطه می توان از انگشتان دست کمک گرفته شود .

اندازه نقطه G  در زمان تحریک به اندازه نخود فرنگی بوده و در صورت تحریک نشدن کمی کوچکتر می شود .

تعاریف نقطه جی در خانم ها

تعاریف نقطه جی در خانم ها

آقایان جهت کشف این نقطه می توانند از زن درخواست نمایند که به کمر دارز بکشد، سپس با وارد کردن یکی از انگشتان که بهتر است انگشت میانی باشد به داخل واژن این را یافته و تحریک آن را انجام دهند .

نقطه جی و تحریک جنسی خانم ها

بهترین راه جهت افزایش تحریک این نقطه مالیدن می باشد، مالیدن باید به گونه ای باشد که با حرکت به جلو و عقب دیواره تحریک شود .البته باید حرکات مختلف را انجام داد تا به نتیجه رسید که کدام حرکت سبب لذت بیشتر و تحریک بیشتر می شود .

متخصصان به خانم ها توصیه می کنند که در اولین تحریک جنسی نقطه جی حتما مثانه خود را تخلیه نمایند، زیرا نقطه جی در بخش دیواره جلویی قرار دارد و به دلیل اینکه این بخش به مثانه فشار وارد می کند ممکن است احساس کنید نیاز است به دستشویی بروید .

 

 

>>>همچنین بخوانید مناسبترین زمان برای داشتن یک رابطه ی جنسی سالم<<<

 

 

نقطه جی و انزال خانم ها

انزال بانوان ممکن است براثر پیدا کردن نقطه جی اتفاق بیفتد، البته این یک دیدگاه است و از نظر علمی نمی توان این موضوع را بیان کرد .

بانوان در زمان ارگاسم به میزان ۹۰۰ میلی لیتر مایع از ناحیه پیشاب بدنشان خارج می شود . بر اثر تحقیقاتی که انجام شده است بر روی مایعات دانشمندان به این نتیجه  رسیده اند که آنزیم های پروستات در آنها وجود دارد و نقطه جی بسیار مشابه پروستات آقایان می باشد .

در خصوص مایعات خارج شده از بدن بانوان در زمان ارگاسم و تحریک جنسی نظریات متفاوتی وجود دارد، برخی دیگر معتقد هستند که این مایعات بسیار شبیه ادرار می باشد . بر اثر آخرین نتایج و تفکرات نقطه جی را نوعی دیگر از مایع ادرار دانسته اند که تغییرات شیمایی آن با تحریک جنسی رخ می دهد .

منبع: سایت دکتر خلیلی

>>>دلایل خارش بعد از رابطه جنسی چیست<<<

دلایل خارش بعد از رابطه جنسی چیست

دلایل خارش بعد از رابطه جنسی چیست

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *