بازدید این صفحه: 1279
عوامل موثر در انزال زودهنگام

عوامل موثر در انزال زودهنگام

عوامل موثر در انزال زودهنگام

 

 

 

 

بیشتر مردان در هنگام استرس یا زمان هایی که برای مدت زیادی رابطه جنسی نداشته اند سریع تر به مرحله انزال می رسند، ولی کنترل ضعیف یا نداشتن کنترل روی این قضیه می تواند برای هر دو طرف آزار دهنده باشد.

در خصوص انزال زودهنگام، اضطراب نقش عمده ای دارد. علاوه براین، متخصصان به این نتیجه رسیده اند که سیستم عصبی مرکزی بعضی مردان از بدو تولد بسیار حساس می باشد و باعث می شود بسیار سریع واکنش نشان دهند. درصورتی که بخواهید راننده مسابقات فرمول یک شوید این فوق العاده است اما در اتاق خواب چندان جالب نمی باشد.

اولین کاری که باید بکنید، رها شدن از استرس و رسیدن به آرامش می باشد، کار دیگری که باید انجام دهید تمرکز بر احساسات تان است. برای مثال شمارش معکوس حواس تان را از احساسات تان پرت می کند. هدف شما تمرین دادن بدن برای تجربه و تحمل بالاتری از احساسات و تمرین دادن خود برای تنظیم مالش ها مطابق با احساسات است. به این منظور می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

عوامل موثر در انزال زودهنگام

عوامل موثر در انزال زودهنگام

تمرین دادن و به کار گیری ماهیچه های تحتانی لگن

 اکثر مردان می گویند می توانند با سفت کردن و فشار دادن ماهیچه های تحتانی لگن خود انزال را به تاخیر بیندازند.

توقف و شروع مجدد

 این تمرین کمک می کند زمانی را که انزال اجتناب ناپذیر می شود تشخیص دهید. شروع کنید به تحریک خود تا نقطه دقیقا پیش از انزال، بعد متوقف شوید. وقتی غلیانات درون تان فروکش کردند دوباره شروع کنید. این کار را سه بار تکرار کنید، به تدریج باید بازه زمانی پیش از هر توقف طولانی تر شود.

تغییر مالش ها

وقتی توانستید از طریق تکنیک توقف و شروع مجدد، کنترل بیشتری روی خود داشته باشید سعی کنید به جای اینکه کاملا متوقف شوید از مالشی استفاده کنید که کمتر محرک باشد، علاوه براین، درصورتی که در حال مقاربت هستید می توانید جایگیری خود را تغییر دهید.

عوامل موثر در انزال زودهنگام

عوامل موثر در انزال زودهنگام

منبع: دانشنامه فرزند

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *