بازدید این صفحه: 1188
اشتباهات رابطه زناشويي

اشتباهات مردان در روابط زناشویی

اشتباهات مردان در روابط زناشویی

 

 

 

 

 

مردان می توانند جزئیات بیشتری در هفت اشتباه رابطه جنسی با زنان را در زیر بخوانند و یاد بگیرند که چگونه از آن ها اجتناب کنند.

۱- رابطه جنسی در رختخواب شروع می شود

برای زنان، تحریک به سرعت اتفاق نمی افتد. هموار کردن این مسیر باید در طول روز با در آغوش گرفتن، بوسیدن و نوازش صورت گیرد. این رفتار نشان می دهد که شما از او قدردانی می کنید. احساس امنیت و اطمینان در رابطه مهم است تا یک زن بتواند واقعا هنگام رابطه جنسی خود را رها و عضلاتش را آزاد کند. در آغوش گرفتن طولانی می تواند باعث تحریک هورمون اکسی توسین در زنان شود که باعث ایجاد احساس ارتباط و اعتماد است.

۲- تظاهر به دانستن آنچه او می خواهد

امروزه نیز مانند ۲۰ یا ۳۰ سال قبل بسیاری از زنان به ارگاسم واقعی نمی رسند بنابراین، اگر او ابراز نکند، شما ممکن است آن را ندانید. پس از پرسیدن سوالاتی مانند اینکه چه احساسی دارد و یا چیزی متفاوتی می خواهد یا خیر، نترسید.

۳- چسبیدن به برنامه همیشگی خود

فکر نکنید اگر یک رفتار جنسی سه بار اول کار کرد، سه بار بعدی هم کار خواهد کرد. چون این کار به خلق و خوی او و زمانی که او در چرخه عادت ماهانه خود است، بستگی دارد به این ترتیب شاید نوک سینه او حساس تر از قبل شود و یا اندام تناسلی او تحریک پذیرتر است. به شریک زندگی خود توجه کنید.

زنان اغلب شکایت دارند که مردان روی چیزی که جواب می دهد گیر می کنند و فقط از آن لذت می برند و سعی در امتحان روش های دیگر را ندارند. سعی کنید چیزهای مختلف را امتحان کنید و ببینید هنگامی که شما در حال پیدا کردن چیزی هستید که بر روی او کار می کند، چگونه پاسخ می دهد.

اشتباهات رابطه زناشويي

اشتباهات مردان در روابط زناشویی

 ۴- بغل کردن زیاد

ایده خود را از عشقبازی گسترش دهید. برخی از مردان فقط تمرکز بر تحریک فیزیکی دارند و اغلب از تحریک ذهنی چشم پوشی می کنند. در حالی که مردان توسط آنچه می بینند تحریک می شوند و زنان بیشتر در هنگام رابطه جنسی، از خیالبافی به عنوان بخشی از روند تحریکی خود استفاده می کنند.

۵-  انتظار رسیدن به اوج لذت جنسی او در هر بار مقاربت

برای ۸۰ درصد از زنان، مقاربت به تنهایی سبب ارگاسم نمی شود. بیشتر روش های رابطه جنسی به طور مستقیم، آلت جنسی زن را تحریک نمی کند. راه های دیگری هم برای لذت بردن وجود دارد. ارگاسم زنان زمانی که تحریک از طریق دهانی صورت گیرد و سپس مقاربت انجام شود، خیلی بیشتر می شود.

علاوه براین، سعی کنید رابطه جنسی را با ضربه های آرام و تحریک آمیز آغاز نمایید. توجه داشته باشید که در زمان مقاربت، قبل از دخول، زن کاملا تحریک شود. در این صورت احتمال اینکه به ارگاسم برسد بیشتر می شود.

۶- دوری از اغواگری

زنان دوست دارند گاهی اغوا شوند. این موضوع به شما کمک می کند تا بدانید شریک زندگی شما چه نوع تحریک را دوست دارد دهانی، بصری، و یا روانی.

۷- تمرکز بیش از حد روی تحریک کولیتوریس

بسیاری از زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کولیتوریس دارند ، ممکن است فکر کنید خیلی پیچیده است و نتوانید محل آن را بیابید. ولی انتهای عصب آن در سراسر فرج و در داخل واژن گسترش یافته است. تمام نقاط، ارزش بررسی را دارند.

اشتباهات رابطه زناشويي

اشتباهات مردان در روابط زناشویی

منبع : سایت webmd به نقل از پایگاه روان آگاهی

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *