بازدید این صفحه: 20721
علائم ارضا شدن زن

چه نشانه هایی بیانگر ارضاء شدن زنان است

چه نشانه هایی بیانگر ارضاء شدن زنان است

مطالب جنسی و ممنوعیت

ارگاسم و ارضا شدن یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش است که تجربه نکردن آن در طول عمل جنسی می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی گردد. پیچیده بودن ارگاسم زنان در قیاس با آقایان یکی از دلایلی است که باعث می شود از ارضاء شدن زنان به عنوان معمای سربسته یاد می شود است، عوامل زیادی بر فرایند ارضا شدن زنان موثر است.

ارگاسم زنان می‌ تواند طی تحریک جنسی مکان‌ های متنوعی در نواحی جنسی یا غیرجنسی ایجاد شود. کلیتوریس و دیواره قدامی واژن شایع‌ ترین مکان‌ های تحریک هستند. تحریک غدد دور مجرای ادرار، سینه، نوک سینه، رویا پردازی یا هیپنوز نیز منجر به بروز ارضاء شدن زنان می‌شود.

تغییر سریع رنگ لب‌‌های فرج (لبیا)، انقباض واژن، رحم و اسفنکتر مقعد، رفع احتقان آرئول، افزایش شدت نبض واژن و افزایش سطح پرولاکتین از نشانه های ارضاء شدن زنان است.

در ادامه برخی نشانه های دیگر که نشان دهنده ارضاء شدن زنان می باشد را بیان می کنیم.

۱- سفت شدن نوک سینه ها

حتی اگر خانمتان سرد یا عصبی باشد، سفت شدن نوک پستان ها، به همراه چند نشانه دیگر نظیر نفس نفس زدن، به هیجان آمدن و ادای کلماتی خاص حاکی از ارضای جنسی، ممکن است نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

 

۲- احساساتی شدن

برخی مواقع ارگاسم در زنان چنان موجی از احساس با خود به همراه می آورد که او شروع به گریه کردن می کند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که درصورتی که خانمتان بعد از رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می شود یا مثل یک دختر بچه به گریه می افتد، نگران نباشید، این به این دلیل است که احساس خیلی خوبی دارد و خوب ارضا شده است.

 ۳- خوابیدن پس از ارضاء شدن

با وجود اینکه این نشانه بیشتر به مردان نسبت داده می شود، اما زنانی هم هستند که چرتی می زنند تا صدمات وارده از جانب شما را جبران کنند. درصورتی که خانمتان رویش را برگرداند و بخواب رفت، این کار او را بی احترامی تلقی نکنید بلکه این نشانه خوب ارضا شدن زنان است، فقط بازوان تان را دورش حلقه کنید و شما هم مثل او بخوابید.

 

علائم ارضا شدن زن

چه نشانه هایی بیانگر ارضاء شدن زنان است

۴- نیاز به آغوش صمیمی

با این که این نشانه به ارگاسم رسیدن زن را تضمین نمی کند، نیاز وی به محکم بغل کردن شما و این که او را در میان بازوان خود بگیرید ممکن است نشانه اتمام کسب لذت او از تجربه جنسی باشد.

 ۵- لرزیدن پاها

لرزیدن پاها نشانه خیلی مطمئنی از این است که شما به عنوان یک مرد وظیفه تان را خوب انجام داده اید. درصورتی که او نیاز به زمان کوتاهی دارد تا بتواند برای نظافت به حمام برود، شما می توانید با خاطری جمع از این که کارتان را خوب انجام داده اید به استراحت بپردازید.

 ۶- صحبت در مورد رابطه جنسی

اگر، پس از اتمام کار، خانمتان در مورد وضعیت انجام تکنیک هایی که بکار بردید و احساسی که داشت بی اراده شروع به حرف زدن کرد یا کلماتی که موقع آمیزش می گفت را تکرار کرد، این نشانه خوبی است از اینکه او را خیلی خوب ارضا کرده اید.

 

۷- لبخند داشتن بر لب

روزها خانمتان نمی تواند آن لبخند زیبا را از صورتش دور کند و این لبخند برای تشکر از شماست. به آرامی در پشت وی قرار بگیرید و بدون هیچ دلیلی او را ببوسید. حالا او برای آمیزش بیشتر بی قرار خواهد شد.

علائم ارضا شدن زن

چه نشانه هایی بیانگر ارضاء شدن زنان است

 منبع: medicinenet.com و persianteb.com

فروش طرح گلدوزی
  1. سیمین

    سلام خسته نباشید من دوماهه باردارم الان حدود یه هفته ای هست که در طی روز که به علت خالت تهوع شدید میخوابم درخواب احساس نیکنم یهو ارضا میشم ودرهمان درلحظه درد شدیدی در ناحیه رحم ونافم احساس میکنم خییلی شدبد…تورو خدا راعنماییم کنین میترسم برا بچم ضرر داشته باشه…اینم بگم ویارم نسبت به شوهرمم شدید شدیده نمیتونم سمتش برم….البته از زمان بارداری نیاز جنسیمو احساس نمیکنم….ض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *