بازدید این صفحه: 7511
بخش IVF

بخش IVF بیمارستان مهر تهران

بخش IVF بیمارستان مهر تهران

 

 

 

 

آدرس: تهران_میدان ولیعصر_خیابان زرتشت غربی_بیمارستان مهر

تلفن: ۸۸۹۸۲۰۰۰

وب سایت: www.mehrhospitaltehran.com

فکس: ۸۸۹۶۹۱۵۵

 

 

اين بخش شامل ۳ اتاق شامل آزمايشگاه IVF ، اتاق عمل و اتاق ريكاوري است.در اين بخش مشاوره و پذيرش بيمار، انجام عمل I.V.F ، I.U.I ، ) TEST تعيين جنسيت PGD) اهداي جنين، اهداي تخمك، رحم اجاره اي، فريز جنين انجام مي گيرد.بيماران در بخش I.V.F پذيرش و پس از انجام عمل I.V.F به ريكاوري بيماران منتقل و پس از بيدارشدن مرخص مي شوند.

IVF مخفف لغت هاي انگليسي”باروري در درون بدن انسان ” است. اولين بار با اين روش در سال ۱۹۷۸ نوزادي را در يك زوج نابارور به دنيا بياورند. چه كساني براي اين روش انتخاب مي شوند؟ در ابتدا اين روش براي زناني به كار مي رفت كه لوله هاي تخمداني شان داراي كارايي لازم براي انتقال تخمك نبود. ولي امروزه از اين روش برای موارد زیادی استفاده می شود. به طور مثال مردانی که دارای اسپرم کافی برای باروری هستند این روش دارای فرزند می شوند.

فواید روش IVF: این روش توانسته نوزادان زیادی را چه از زنان نابارور و چه از مردان نابارور به دنیا آورد. مراحل انجام IVF: – مرحله بالغ کردن فولیکول ها: در این مرحله داروی HCG برای بلوغ نهایی تخمک ها تزریق می شود. مرحله جمع آوری تخمک ها: در این زمان زن را وارد اتاق عمل می کنند.

یک متخصص بیهوشی داروی بیهوشی را به صورت آرامش بخش وریدی تزریق می کند. سپس متخصص مربوطه یک لوله به دستگاه سونوگرافی را همراه با یک سوزن به نزدیکی محل تخمدان ها می رساند و با کمک سونوگرافی محل دقیق فولیکول ها را در تخمدان ها پیدا می کند. سپس توسط سوزن مخصوص مایع فولیکول را همراه با تخمک های درون آن را به درون سوزن می کشد. این کار حدوداً ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

مرحله باروری: در این مرحله اسپرم مرد را همراه با مایع فولیکول تخمدانی زن به آزمایشگاه IVF می برند. برخی از مردان نمی توانند اسپرم کافی را از خود تخلیه نمایند. بنابراین با استفاده از روش های خاصی مقدار اسپرم مورد نظر را از داخل بیضه مرد توسط سوزن تخلیه می کنند. اگر اسپرم مرد کافی بوده و مشکل ناباروری مربوط به زن باشد، مایع اسپرم مرد را با مایع فولیکول زن مخلوط می کنند و پدیده لقاح ناقص باشد، باید اسپرم سالم را با سوزن های بسیار ریز زیر میکروسکوپ در درون تخمک تزریق نمود.

یک روز پس از انجام این کار می توانیم بگوییم که چند تخمک را توانسته ایم بارور کنیم. مرحله انتقال جنین: حالا ما دارای جنین هایی هستیم که در محیط آزمایشگاهی با لقاح مصنوعی تولید کرده ایم. آنها را میکروسکوپ انتخاب کرده و آنرا در درون زن منتقل می کنیم. پس از انجام این کار زن را به خانه منتقل نموده و پس از ۳۶ ساعت استراحت او می تواند فعالیت روزمره خودر را ادامه دهد. مرحله تست بارداری: دو هفته پس از انجام عمل یک تست بارداری انجام می شود. و نتیجه موفق یا نا موفق به زوجین اعلام خواهد شد.

همچنین این بخش مجهز به اینترنت وایرلس (wifi) می باشد که بصورت رایگان در اختیار بیماران و همراهان محترم قرار می گیرد.

 

 

بیمارستان مهر تهران

 

 

 

بخش IVF

بخش IVF بیمارستان مهر تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *