بازدید این صفحه: 643
بخش ICU بیمارستان مهر تهران

بخش ICU بیمارستان مهر تهران

بخش ICU بیمارستان مهر تهران

 

 

 

 

 

آدرس: تهران_میدان ولیعصر_خیابان زرتشت غربی_بیمارستان مهر

تلفن: ۸۸۹۸۲۰۰۰

وب سایت: www.mehrhospitaltehran.com

فکس: ۸۸۹۶۹۱۵۵

 

 

 

بخش ICU بیمارستان مهر با ۱۱ تخت بستری، یکی از مجهزترین بخش های ICU در تهران بوده و در طول ۲۴ ساعت شبانه روز تحت نظر متخصصین ICU در خدمت بیمارانی است که نیاز به مراقبت های ویژه دارند. وظیفه اصلی این بخش مراقبت های ویژه از بیمارانی است که به دلایلی نظیر جراحی و بیماری های داخلی بایستی تحت مراقبت های خاصی باشند.

تمامی بیماران بستری در این بخش از طریق سیستم مانیتورینگ مرکزی (و در صورت نیاز از طریق دوربین مداربسته) پایش می شوند. این بخش شامل ۹ تخت غیر ایزوله و ۲ تخت ایزوله است که همگی مجهز به دستگاه های پیشرفته مانیتورینگ و تهویه مکانیکی هستند، تمامی تخت های این بخش قابلیت حالت گیری مناسب را در وضعیت های مختلف دارا هستند. همچنین اکسیژن و ساکشن این بخش از طریق سیستم های مرکزی تأمین می شود.

بیماران بستری در این بخش در طول ساعات شبانه روز به دفعات توسط پزشکان مقیم ICU معاینه می شوند و تغییرات وضعیت بیماران سریعاً به اطلاع پزشکان معالج ایشان رسانده شده و دستورات و مشاوره های لازم دریافت می شود. در ضمن جهت سلامت و رفاه بیشتر بیماران اقدامات درمانی خاصی نظیر همودیالیز در خود بخش انجام شده تا نیازی به انتقال بیمار به بخش های مربوطه نباشد.

همچنین این بخش مجهز به اینترنت وایرلس (wifi) می باشد که بصورت رایگان در اختیار بیماران و همراهان محترم قرار می گیرد.

 

 

 

بیمارستان مهر تهران

 

 

بخش ICU بیمارستان مهر تهران

بخش ICU بیمارستان مهر تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *