بازدید این صفحه: 521
بخش CCU بیمارستان شهرام تهران

بخش CCU بیمارستان شهرام تهران

بخش CCU بیمارستان شهرام تهران

 

 

 

 

آدرس:

خیابان دکتر فاطمی- میدان دکتر فاطمی- نبش خیابان چهلستون- پلاک ۱

تلفن:

۸۸۹۵۷۱۷۰ (۲۱ ۹۸+) – ۸۸۹۵۷۱۷۵ (۲۱ ۹۸+)

وب سایت:  sadjad-hospital.com

ایمیل:[email protected]

فکس:۰۲۱۸۸۹۵۷۳۲۶

تلفن رسیدگی به شکایات مردمی:۰۲۱۸۸۹۸۲۷۲۶

 

 

 

بخش مراقبت های ویژه قلب (CCU) بیمارستان شهرام (سجاد) به همراه بخش Post CCU، با بهره گیری از كادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات درمانی در كلیه ساعات شبانه روز به بیماران محترم است. بخش CCU و Post CCU در طبقه دوم بیمارستان واقع شده است.
در این بخش بیماران با تشخیص اولیه Unstable Angina تا انفارکتوس حاد میوکارد، به طور کامل تحت درمان قرار می گیرند که این درمان شامل مراحل آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و جراحی قلب است. کلیه پرسنل فعال در بخش CCU و Post CCU، دوره های تخصصی لازم را گذرانده و به طور حرفه ای و دقیق از بیماران با شرایط حاد مراقبت می کنند. لازم به ذکر است که متخصص قلب و متخصص بیهوشی به طور شبانه روزی در بیمارستان حضور دارند. همچنین در صورت عدم حضور پزشکان معالج، پرستاران به صورت تلفنی با ایشان در تماس هستند.
لازم به ذکر است با توجه به فرهنگ اسلامی، در هر شیفت طرح انطباق به طور کامل رعایت شده و پرستاران خانم و آقای مجرب و دوره دیده در حوزه مراقبت های ویژه قلب، دائماً در بخش حضور دارند تا آرامش بیماران را فراهم آورند. همچنین جهت انجام اقدامات اولیه برای بیماران، کمک بهیاران آقا و خانم در بخش حضور دارند که به طور کامل در جهت تکریم بیماران، دوره دیده اند.

در بخش CCU تمامی مراقبت های مربوط به خدمات پاراکلینیکی از جمله تست های ورزش، اکوکاردیوگرافی و داپلر رنگی، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، جراحی قلب، اسپیرومتری، سی تی آنژیوگرافی، تعبیه پیس میکر (ضربان ساز قلب) به بیماران با انواع بیماری های قلبی، بیماران با انفارکتوس حاد، بیماران تنفسی قلبی و بیماران با پر فشاری خون ارائه می شود.

 

 

 

 

 

 

بیمارستان شهرام تهران

 

 

بخش CCU بیمارستان شهرام تهران

بخش CCU بیمارستان شهرام تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *