بازدید این صفحه: 1611
آتش سوزی بخش دیالیز بیمارستان اهواز

تکذیب فیلم آتش سوزی بخش دیالیز بیمارستان اهواز

تکذیب فیلم آتش سوزی بخش دیالیز بیمارستان اهواز

 

 

انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی برآتش زدن بخش دیالیز بیمارستان اهواز و انتساب آن به فوت۴بیمار دیالیزی در استان خوزستان بسیاری از مردم را نگران کرد در حالی که این فیلم مربوط به حادثه ای درتیرانا،پایتخت کشور آلبانی است که سال ۲۰۱۳ رخ داد.

در این فیلم، فردی با ریختن یک بطری حاوی بنزین روی یک بیمار موجب به آتش کشیدن آن بخش بیمارستانی و سوختگی دو نفر از بیماران دیالیزی می‌شود برهمین اساس بسیاری از افراد که تصور می‌کردند این فیلم مربوط به بیماران دیالیزی استان خوزستان است، علت اصلی مرگ بیماران دیالیزی را حریق بخش دیالیز می‌دانستند در حالی که این فیلم مربوط به رخداد مربوط به بیمارستان سینا نیست و مربوط به حادثه‌ای در سال ۲۰۱۳ در یک بیمارستان در خارج از کشور (تیرانا پایتخت کشور آلبانی)‌است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، عفونت گوارشی در افراد با وضعیت ایمنی مناسب و سلامت عمومی مساعد منجر به مرگ نخواهد شد اما با توجه به این که متاسفانه این افراد از بیماری زمینه‌ای پیشرفته و نقص ایمنی جدی و بسیار شدید رنج می‌بردند، این عوامل زمینه‌ای منجر به فوت ناشی از ابتلا به عفونت گوارشی و اسهال عفونی شده است.
یکی از این بیماران فوت شده مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه، یکی دیگر مبتلا به نارسایی پیشرفته کبدی (سیروز کبدی) و ۲ تن دیگر از فوت شدگان به نارسایی پیشرفته قلبی مبتلا بوده‌اند.

منبع :http://damadam.ir

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *