بازدید این صفحه: 1350
کاهش چربی شکم

مواد غذایی خوب برای کاهش چربی شکمی

مواد غذایی خوب برای کاهش چربی شکمی

 

 

 

  • هندوانه

هندوانه یک غذای مناسب در کاهش چربی های شکمی است و ۹۱ درصد آب دارد . همچنین هندوانه سرشار از ویتامین های B1، B6، C ، پتاسیم و منیزیم است .

روزانه نوشیدن دو لیوان آب هندوانه به مدت هشت هفته وزن بدن( به خصوص چربی های اطراف شکم) را بدون تغییر دادن توده های عضلانی کاهش می دهد .

  • خیار

خیار به شدت نیرو بخش و کم کالری است .۱۰۰ گرم خیار تقریبا حاوی ۹۶ درصد آب است و تنها حدود ۴۵ کالری دارد . در خیار مواد معدنی ، فیبرهای غذایی و ویتامین وجود دارد . خوردن روزانه یک بشقاب سالاد خیار روشی موثر و سالم برای پاکسازی سموم بدن ، مواد سمی آزاد شده از دستگاه گوارش و کاهش وزن است. از مزایای دیگر خوردن روزانه ی خیار این است که صورت شما را شفاف می کند زیرا خیار مملو از ویتامین B و C است.

  • سیب
کاهش چربی شکم

مواد غذایی خوب برای کاهش چربی شکمی

 سیب سرشار از فیبر، فلانوئید ، فیتواسترول و بتا کاروتن است که در رژیم های غذایی باعث می شود شکم احساس سیری کند و  به پرهیز از پرخوری کمک می کند. یک ترکیب طبیعی در سیب به نام پکتین شناخته می شود که در کاهش وزن موثر است .

میوه های پکتین دار اغلب به جویدن بیشتری نیاز دارند و زمانیه پکتین در معده حل می شود به ماده ای ژل مانند  تبدیل می گردد که کلسترول و چربی رژیم غذایی را حبس می کند. علاوه بر این ، پکتین خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد و آنتی اکسیدان و ویتامین Cموجود در سیب به جلوگیری از چروک پوست شما کمک می کند.

  • آناناس

میوه های گرمسیری حاوی آنزیم بروملین هستند که خواص ضد التهابی دارد . متابولیزم آنزیم های پروتئینی ، شکمتان را صاف می کند و خواص ضد باکتری بروملین با باکتری هایی که باعث اسهال می شوند مبارزه می کند که این کار در بهبود اختلالات روده بسیار موثر است. همچنین شما را از عواملی که باعث نفخ شکمتان می شوند خلاص می کند و کمرتان را باریک تر می نماید. علاوه بر این آناناس ویتامین B6 ، C ، منگنز ، تیامین ، مس ، فیبیر و خواص درمانی دارد.

با این مواد غذایی شما می توانید با جربی های شکمی خود مبارزه کنید و از داشتن کمر باریک لذت ببرید . با این حال این مواد غذایی تنها وقتی با ورزش منظم همراه باشند بهتر عمل می کنند. 

کانال مریض خونه

کانال مریض خونه

مترجم: آرزو گمرک چیان

منبع  :  www.top10homeremedies.com

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *