بازدید این صفحه: 678
بیماران اوتیسم

بیماری اوتیسم چگونه تشخیص داده می شود

بیماری اوتیسم چگونه تشخیص داده می شود

 

 

معاینات پزشکی و عصبی مثل اشعه ی ایکس یا آزمایش خون برای ASD انجام می شود تا درصورت وجود اختلال فیزیکی یا ژنتیکی و اختلال در سوخت و ساز بدن این بیماری تشخیص داده شود.

چگونه می توان از ابتلا به اوتیسم جلوگیری کرد؟

هیچ روش درمانی مشخصی برای جلوگیری از اوتیسم وجود ندارد با این حال تشخیص به موقع و زود هنگام ممکن است آسیب های این بیماری را کاهش دهد و توانایی های کودک را درهنگام صحبت کردن و یادگیری و کار افزایش دهد.

آینده ی کودکان اوتیسم چگونه است؟

آینده ی کودکان اوتیسم با توجه به شدت علائم، حمایت از کودک و سنی که درمان از آن شروع شده است متفاوت می باشد. گاهی علائم این بیماری با افزایش سن بهبود پیدا می کنند و بعضی از کودکان مبتلا قادر هستند به زندگی طبیعی برگردند یا تا حدودی مثل افراد عادی زندگی کنند.

چه تحقیقاتی در مورد اوتیسم در حال انجام هستند؟

موسسه ی اختلالات عصبی و سکته ی مغزی(NINDS) که بخشی از موسسه ی ملی بهداشت است درمورد ناهنجاری های مغزی که ممکن است باعث بروز اوتیسم شود تحقیق می کند و به دنبال کشف ژن هایی است که می توانند خطر ابتلا به اوتیسم را افزایش دهند.

همچنین محققان در حال تحقیق روی رشد مناطق مختلف مغز و عملکرد ارتباطی آن با نقاط دیگر بدن هستند تا تغییراتی که باعث اوتیسم می شوند را پیدا کنند. گروهی دیگر به بررسی عوامل بیولوژیکی برای تشخیص این بیماری در بدو تولد می پردازند و محققان امیدوارند بتوانند راه هایی برای درمان این بیمای بیابند.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

مترجم/ آرزو گمرک چیان

منبع: www.webmd.com

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *