بازدید این صفحه: 638

خاطرات اکبر عبدی از زمان بستری در بیمارستان در برنامه خندوانه

خاطرات اکبر عبدی از زمان بستری در بیمارستان در برنامه خندوانه

 

 

بارها از زبان افراد سرشناس و معروف دردسر های این معروفیت را شنیده ایم و گاهی هم نسبت به انان گارد هم گرفته ایم که وجود مردم انان را به این معروفیت رسانده اما توجه داشته باشیم که هر انسانی در هر جایگاهی نیاز به خلوتی دارد که نباید آن را بر هم زد .

خاطره اکبر عبدی در خندوانه

اکبر عبدی در خندوانه

اکبر عبدی کمدین سرشناس عرصه تصویر دیشب با حضور در برنامه خندوانه از خاطرات دوران بستری بودنش در بیمارستان گفت که به نوبه ی خود جالب توجه بود.

اکبر عبدی پس از خوش و  بش با مردم گفت که به علت بیماری کلیوی ناچار به پیوند کلیه شده است و مدتی را در بیمارستان به سر برده،وی گفت که خاطراتی از بیمارستان هم برایش به جا مانده که برایتان باز گو میکنم .

امیر نوری در خندوانه

دزدیدن گوشی امیر نوری در بیمارستان

وی گفت زمانی که در تخت بودم مردمی که محبت داشتند می آمدند و درخواست داشتن که با آنان عکس بگیرم به ناچار لباس بیمارستان را از تنم در می آوردند و لباس مناسب می پوشاندند و پس از گرفتن عکس دوباره لباس بیمارستان را بر تنم می کردند و زمانی که مردم میرفتن با خانوادشان بر میگشتند و دوباره درآوردن لباسو پوشیدن لباس مناسب و دوباره این اتفاق می افتاد.

اکبر عبدی اضافه کرد که من میدانم این رفتار مردم قطعا از روی محبتی است که نسبت به من دارند اما شرایط بیمارستان برایم خاص بوده است .

بیماری اکبر عبدی

علت پیوند کلیه اکبر عبدی

کانال-مریض-خونه ;hkhg

“مریض خونه”

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *