بازدید این صفحه: 441
رفع جوش های چرکین صورت

تضمینی ترین راه برای رفع جوش های چرکین صورت

تضمینی ترین راه برای رفع جوش های چرکین صورت

 

 

یکی از علل ابتلا به آکنه و جوش چرکین بر روی صورت میتواند خود شما باشد،عاملی که از چشم بسیاری دور مانده و بیشتر به موارد جانبی مانند دستمال مرطوب تمیز و انواع و اقسام صابون های صنعتی و تجاری که جای خود را میان مردم به خوبی باز کرده اند، توجه شود.

اما یا تا به حال به این اندیشیده اید که شاید عاملی مهمتر وجود داشته باشد که از چشم شما دور مانده و هر روز باعث بدتر شدن پوست صورتتان میشود.

ناخن ها

بله درست است،ناخن های دست عاملی بسیار مهم در بدتر شدن جوش های پوست صورتتان است،عقلانی نیست که بگویید زیر ناخن من تمیز است پس نمیتواند عاملی برای این موضوع باشد،حتی اگر روزی ، شما تمام وقتتان را صرف تمیز کردن ناخن های دستتان بکنید وآنها ها را پاک بپندارید،باز هم وقتی ناخن ها یتان را در زیر میکروسکوپ مشاهده کنید میتوانید عاملی را برای بروز چرک بر روی جوش صورتتان بیابید.میکرب هایی که زیر ناخن دست وجود دارند هرگز با چشم غیر مسلح فابل دیدن نیستند و به همین دلیل است که اکثر افراد دستان خود را پس از تمیز کردن ناخن هایشان پاک میبینند.

تمیزی ناخن ها راه های بسیاری دارد که یکی از آن راه ها شستن ناخن ها با الکل است،اما همین الکل میتواند موجب خشک شدن ناخن و در نهایت شکنندگی آن ها شود، و هزاران راه مشابه که همگی در کوتاه مدت عوارض خود را نشان می دهند.

اما راهی که همیشه توصیه میشود و عوارض بسیار کمتری هم دارد، کوتاه کردن ناخن ها است.

زمانی که شما ناخن هایتان را کوتاه میکنید در واقع محیط کشتی برای میکروب های زیر ناخنتان فراهم نکرده اید که آنها بتوانند تولید مثل کنند و به حیات خود ادامه دهند و موجب آلودگی شود.

بنابر این چنین راهی عقلانی تر از دیگر راه های شناخته شده است.تنها به مدت یک ماه این عامل را بررسی کنید و نتیجه را به وضوح هر چه تمام تر به چشم ببینید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *