بازدید این صفحه: 460
خواص انار برای زنان باردار

خانمهای باردار با خواندن فواید انار تعجب خواهند کرد

خانمهای باردار با خواندن فواید انار تعجب خواهند کرد

انار جزو میوه هایی است که کمتر کسی را پیدا می کنید که این میوه را دوست نداشته باشد، انار میوه ای با خاصیت های زیاد و طعمی فوق العاده که هر کسی را وسوسه می کند .
انار برای بانوان آبستن پرفایده می باشد زیرا: ویتامین “آ” باعث رشد اطفال، ویتامین “ب” اعصاب را تقویت و ویتامین “ب۶” مانع استفراغ می شود

فواید انار

آب انار چربی های اضافه را آب می کند
آب انار برای جلوگیری از سرطان مفید است، سلامت قلب را بهبود می بخشد و حتی می تواند توان جنسی را تقویت کند .
محققان تغذیه تاکید کرده اند که آب انار همچنین می تواند چربی های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش دهد
این پژوهشگران در یک آزمایش یک ماهه ثابت کردند، میزان تشکیل سلول های چربی در دور شکم در کسانی که آب انار مصرف می کنند، کاهش می یابد. افرادی که آب انار می نوشند، فشار خونشان پایین می آید و بنابراین خطر بروز حملات قلبی و سکته مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کم می شود. پزشکان بر این عقیده اند که آب انار می تواند مقدار اسید چرب موجود در خون موسوم به اسید چرب را کاهش دهد. آزمایشات قبلی که روی انسان و حیوانات انجام گرفته،بیانگر این است که مقدار زیادی از این اسید چرب، ذخیره چربی را در اطراف شکم افزایش می دهد و در نتیجه منجر به تشدید احتمال ابتلا به بیماری قلبی و دیابت نوع دوم می شود.

پیامبر خدا (ص): انار مهتر همه میوه هاست و هر کس یک انار بخورد ،چهل پگاه شیطان خویش را به خشم می آورد .
امام صادق (ع): میوه صد وبیست گونه است و مهتر همه آنها انار است
امام کاظم (ع): هرکس روز جمعه یک انار بخورد آن انار ،دل اورا تا چهل پگاه نورانی می دارد اگر دو انار بخورد تا هشتاد روز و اگر سه انار بخورد تا صد و بیست روز و نیز وسوسه شیطان ازاو دور می شود و هرکس وسوسه شیطان از اودور شود ،خداوند را نافرمانی نمی کند و هر کس خداوند را نافرمانی نکند خدای اورا به بهشت در می آورد.
امام کاظم (ع): از جمله چیزهایی که آدم به فرزندش سفارش کرد ،این بود که به وی فرمود :”برتوباد انار ،اگر گرسنه شدی و آن را بخوردی بسنده ات کند و اگر در حالی که سیر بودی آن را خوردی غذا رابرتو گوارا سازد

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *