بازدید این صفحه: 1327
بیماری های رحمی و تخمدان

پیشگیری از بیماری های رحمی و تخمدان با ازدواج زود هنگام

پیشگیری از بیماری های رحمی و تخمدان با ازدواج زود هنگام

بنا به گفته متخصص طب سنتی: سفارش های کلی برای درمان تخمدان پلی کیستیک؛ ازدواج زود هنگام، جلوگیری از عفونت و نوشیدن روزانه یک لیوان عرق رازیانه است .
طب سنتی اعتقاد دارد همه بیماریها با مزاج اشخاص در ازتباط است به همین ترتیب بیماریهای کیستی را نیز با تغییرات مزاجی در مرتبط می داند .

کل اعضای بدن باید کارکرد طبیعی داشته باشند، تخمدان نیز به همین ترتیب اگر کارکرد پایینی داشته باشد دچارتنبلی شده و کیست و ناباروری را در پی خواهد داشت.
این محقق طب سنتی به تمامی زنان سفارش کرد که در صورت مشاهده هرگونه اختلال در قاعدگی خود به پزشک مراجعه کنند.

متاسفانه آمار نازایی در مبتلایان به تخمدان پلی کیستیک زیاد است و سفارش های کلی برای درمان این بیماری، ازدواج زودهنگام، جلوگیری از عفونت ومراجعه به متخصص است، پزشک متناسب با مزاج هر فرد داروهای مختلفی را تجویز میکند.

استفاده از داروهایی که منجر به تقویت رحم و تخمدان می‌شوند را در درمان تخمدان پلی کیستیک موثر دانست و همچنین استفاده هر روزه یک لیوان عرق رازیانه یا روزی یک قاشق دم کرده گیاه آن را بسیار تاثیر گزار دانست.
این پزشک طب سنتی در پایان سندرم تخمدان را قابل درمان دانست و اظهار داشت: زمان درمان به این بستگی دارد که چه مدت از زمان شروع بیماری می‌گذرد یا اینکه عمق و شدت بیماری به چه شکلی است.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *