بازدید این صفحه: 592
بیماری نقرص

چه غذاهایی را نباید به طور همزمان خورد

چه غذاهایی را نباید به طور همزمان خورد

پزشکان طب سنتی با اشاره به پرهیزات و تداخلات غذایی اظهار داشتند: استفاده هم‌زمان ماست و گوشت سبب تولید مواد هضم‌نشده می‌شود که بشترین زیان را به مفاصل وارد می‌کند .
استفاده مواد غذایی گاهی در کنار هممشکل ایجاد می کند، البته منظور این نیست که اگر کسی یکبار این مواد را با هم استفاده کرد قطعاً دچار عارضه خواهد شد، اما استفاده مداوم آنها مشکل‌ساز خواهد بود .

به نوعی استفاده از دوغ با کباب نامناسب است، برخلاف اینکه این مسئله رایج بوده و عوارضی را برای فرد استفاده کننده به همراه دارد .
استفاده هم‌زمان سرکه و برنج درب روده، قولنج و اسپاسم و انسداد گوارشی را به همراه خواهد داشت و استفاده انگور بعد از کله‌ پاچه معده را اذیت کرده و منجر به آسیب به آن می‌شود .

استفاده ماهی وتخم‌مرغ پخته هم‌زمان منجر به ایجاد فساد هضم و اسهال شده و می‌تواند در صورت تداوم، ابتلا به نقرس را به همراه داشته باشد .
آشامیدن آب سرد بعد از غذای گرم و یا شیرینی، دندان‌ها راخراب کرده و حتی می‌تواند سبب افتادن آن شود، همچنین شیر و ترشی، گوشت کبوتر و گنجشک با سیر و شیر با خربزه را نباید با هم استفاده کرد .
استفاده هم‌زمان ماهی و شیر احتمال ابتلا به لک و پیس و قولنج روده را داشته، لذا سفارش می‌شود اجتنابات و تداخلات غذایی جهت جلوگیری از بیماری‌ها درنظر گرفته شود .

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *