بازدید این صفحه: 945
فواید مصرف کدو تنبل

از شادابی پوست تا کاهش وزن همگی از فواید مصرف کدو تنبل

از شادابی پوست تا کاهش وزن همگی از فواید مصرف کدو تنبل

کدو تنبل سرشار از مواد مغذی است و به عنوان یک خوراک فصل پاییز می توانید هم از مغز، دانه ها و نیز روغن آن استفاده کنید
این سبزی پاییزی که معمولاً میان ماه اکتبر و دسامبر در دسترس است سرشار از ویتامین آ بوده مؤثر در جلوگیری از پیری است، آنتی اکسیدان های موجود در آن در مقابل سرطان محافظ هستند و فیبر کدو می تواند میزان کلسترول را در حالت مناسبی نگه دارد .

از فواید دیگر این سبزی شگفت انگیز

کمک به کاهش وزن: به دلیل کالری پایین و کربوهیدرات کمی که دارد برای بسیاری از افراد گزینه خوبی در رژیم غذایی شان به حساب نیاید اما مزه دلچسب آن که مثل سیب زمینی شیرین است برای اشخاصی که می خواهند وزن کم کنند فوق العاده است. البته از آن گروه سبزی هایی است که به مدت زیاذ شما را سیر نگه می دارد که به دلیل فیبرهای موجود در آن است .

کمک به سرحال شدن: منیزیم که در کدوتنبل وجود داردبه درمان افسردگی و تشویش کمک می کند. این ماده معدنی طبیعی که بیشتر به نام آرامش بخش طبیعت شناخته می شود به شما احساس راحتی و آسایش می دهد.

شاداب کننده پوست: کدوتنبل در کنار دیگر سبزی ها همچون هویج و سیب زمینی شیرین سرشار از بتاکاروتن است که در بدن به ویتامین آ تبدیل می شود و پوست را در مقابل آسیب مقاوم و سرعت درمان را تسریع می کند. استفاده از سبزی های نارنجی رنگ مانند کدو در آش و سوپ در فصل زمستان یا در کنار فلفل، پیاز قرمز و چغندر به شدت سفارش می شود .

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *