بازدید این صفحه: 391
همزمان بودن زمان خواب زوجین

فواید همزمان بودن زمان خواب زوجین

فواید همزمان بودن زمان خواب زوجین

 

 

بانوانی که وقت خوابشان با ساعت خواب همسرانشان یکی است به مراتب احساس خوشبختی بیشتری در زندگی زناشویی شان دارند. این ادعا نتیجه پژوهش های دانشگاه پیتزبورگ است که به مدت ۱۰ روز الگوهای خواب ۴۶ زوج در مواجهه با میزان رضایتمندی آن ها از زندگی مورد مطالعه قرار داده اند.

همین مطالعات نشان می دهد زنانی که از ازدواج خود ناراضی هستند به لحاظ ساعت خواب با همسرانشان هماهنگی لازم را ندارند. اگر این موضوع یکی از دغدغه های شماست پس برنامه ریزی تان را عوض کرده تا ساعت خوابتان یکی شود؛ اتفاقی که اکثرا یک نیاز به لحاظ بهره مندی از احساس امنیت است.

اگر همزمان با یک مشاجره با همسرتان خودتان را برای خواب هم آماده می کنید، این را بدانید که امکان دارد در این موقعیت به دلیل عصبانیت از کلماتی استفاده کنید که صبح از گفتن همان واژه ها پشیمان باشید. پس بحث را زمان خواب تمام کنید و پرچم صلح را بالا بیاورید.به یاد داشته باشید قرار نیست ازموضوع بگذرید یا فراموش کنید تنها برای یافتن راه حل همه چیز را به فردا موکول کنید.

در مطالعات بین هزار زوج، تعداد آن هایی که احساس خوشبختی بیشتری می کنند هشت برابر کمتر از زوج هایی است که فردای روز مشاجره وانمود می کنند هیچ اتفاقی بین آن ها نیفتاده است. این یعنی شما باید برای مشکل خود چاره ای بیندیشید .

 

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *