بازدید این صفحه: 412
جلوگیری از تورم زیر چشم

راه های جلوگیری از تورم زیر چشم

راه های جلوگیری از تورم زیر چشم

 

افرادی که پیشرفت‌های علمی در حوزه زیبایی را دنبال می‌کنند، حتما چیزهای زیادی درباره درمان پیری شنیده‌اند، اما نمی‌دانند که به کدام خبرها اطمینان کنند. از نظر علمی، فقط نقش عناصر زیر در درمان نشانه‌های پیری بدون تغییر است: رتینوئیدها، اسیدهای آلفا هیدروکسی، اسید آزالائیک، هیدروکینون، اسید کوجیک و اسید سالیسیلیک.
بنابراین، تنها محصولات حاوی این عناصر می‌توانند کاری کنند که پوست شما جوان‌تر به نظر برسد. موقع خرید محصولات زیبایی، حتما به نام این عناصر مهم توجه کنید.

اکثر اشخاص با پف‌کردگی زیر چشم مشکل دارند و راه‌حل‌های مختلفی را برای جلوگیری با آن امتحان کرده‌اند. یکی از این راه‌حل‌ها، مصرف داروهای بدون نسخه هموروئید است، اما این کار واقعا نتیجه‌ای دارد؟
پاسخ پزشکان این است که بله، داروهای بدون نسخه هموروئید می‌توانند به جلوگیری از تورم زیر چشم کمک کنند و نقش اثر گذاری در سفت کردن و صاف کردن پوست ایفا می‌کنند. علاوه بر این، چای سبز کیسه‌ای حاوی مواد شیمیایی طبیعی و ضدالتهابی است که از تجمع مایعات در زیر چشم جلوگیری می کنند و از این راه احتمال پف‌کردگی زیر چشم را کاهش بدهند. با این‌حال، چنین راه‌حل‌هایی در بهترین شرایط فقط موقتی خواهد بود.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع: سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *