بازدید این صفحه: 602
خواب های بد

تکرار خواب های بد را جدی بگیرید

تکرار خواب های بد را جدی بگیرید

کابوس رویای روشن و ترسناکی است که به تدریج استرس ناشی از آن در خواب افزایش می یابد.و در نهایت فرد را هراسان از خواب بیدار می کند. شخص کابوس دیده، پس از بیداری به سرعت هوشیار می‌شود و اکثرا خوابی را که دیده به یاد می آورد.
کابوس هر شخص نشان دهنده وضعیت روانی‌اش است.
کابوس ها اکثرا با احساس نگرانی، ناامنی و استرس همراه هستند که این حالات واکنش طبیعی نسبت به خواب های ترسناک است. کابوس ها بیشتر نزدیک صبح اتفاق می افتند و شروع آن ها از سنین ۴ تا ۶ سالگی است و اکثرا شیوع در سنین ۱۰ تا ۱۲ سالگی است. دیدن کابوس غیر طبیعی نیست. تقریبا همه اشخاص در طول عمرشان کابوس دیده اند و ۵۰ درصد بزرگسالان گاهی دچار کابوس می شوند؛ اما کابوس های هر شخص دارای معانی روانشناختی است که با توجه به زندگی شخصی و روانی او معنا می شود.
گاهی انسان در زندگی خود تحت تاثیر فشارهای روانی قرار می گیرد به طور قطع یکی از تغییرات اساسی که ممکن است رخ دهد، تغییر در خواب و کابوس دیدن است.
هشدار
چنانچه کابوس دیدن تان پس از یک ماههمچنان ادامه داشت، آن را جدی بگیرید،امکان داردبه دلیل از دست دادن فرد نزدیکی دچار کابوس شده اید، در این موارد غلبه بر این شرایط خیلی دشوار است. چنانچه توانایی مقابله با آن را ندارید حتما به متخصص مراجعه کنید.
منبع:سلامت نیوز

کانال-مریض-خونه ;hkhg

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *