بازدید این صفحه: 821
آنتی بیوتیک ها

آیا با نحوه صحیح و درست مصرف آنتی بیوتیک ها آشنا هستید/فیلم

آیا با نحوه صحیح و درست مصرف آنتی بیوتیک ها آشنا هستید/فیلم

آنتی بیوتیک ها یا به اصطلاح عموم چرک خشک کن ها در بین داروهای امروزی بیشترین داروهایی هستند که تجویز می شوند.آنتی بیوتیک ها از طریق کشتن و یا متوقف کردن میکروب ها با عوامل بیماری زا مقابله می کنند.

اما سوال ما از شما این است که آیا با نحوه صحیح و درست مصرف آنتی بیوتیک ها آشنا هستید.

در درمان بیماری های باکتریایی عوامل زیادی مثل سن بیمار,سابقه آلرژی,اختلالات کلیوی و کبدی,بارداری و شیردهی و همه اینها و عوامل دیگری توسط پزشک متخصص در نظر گرفته می شود تا متناسب با بیماری آنتی بیوتیک مخصوص آن بیمار تجویز شود,تنها پزشک است که می تواند از بین انواع آنتی بیوتیک ها آنتی بیوتیک موثر را با توجه به بیماری شخص برایش تجویز کند. به طور مثال کسی که دچار عفونت کلیه,عفونت گوش و یا عفونت گلو است نوع آنتی بیوتیکی که استفاده می کند فرق می‌کند با توجه به سن و سال آن,شرایط آن و سابقه آلرژی آن. همه اینها گفته شد که وقتی دچار عفونت می شویم خودمان قادر به تشخیص نوع استفاده از آنتی بیوتیک نیستیم,پس حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنیم و نوع و نحوه مصرف آنتی بیوتیک را پزشک مان به ما بگوید. استفاده درست و صحیح از آنتی بیوتیک ها توسط پزشک متخصص امروز به شما گفته شد.

اما نکته کلیدی و پایانی امروز این است که استفاده نادرست و نابجا از آنتی بیوتیک ها بسیار خطرناک است لطفاً این نکته را جدی بگیرید.
سالم و سلامت باشید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *