بازدید این صفحه: 1215
تسکین وزوز گوش

راه های کم شدن و تسکین وزوز گوش

راه های کم شدن و تسکین وزوز گوش

 

روش های گوناگونی برای کم شدن و تسکین وزوز گوش وجود دارد. بعضی از اشخاص از دستگاه های تولید «صدای سفید» استفاده می کنند و بعضی دیگر تلاش خود را برای کاهش و کنترل استرس هایشان به کار می گیرند. در این صورت می توان مشکل بروکسیم یا دندان قروچه را نیز حل کرد. بهترین راه این است که به دنبال تکنیک های مناسبی باشید که به بهترین نحو نیازهایتان را برطرف کند. می توانید به مواد غذایی نیز تکیه کنید. بعضی مواد غذایی سبب بهبود جریان خون شده و با التهاب مقابله می کنند. در عین حال اثر زیادی در کنترل و کاهش کلسترول خون دارد که همگی به آرامش بدن و مقابله با چنین مشکلاتی کمک می کنند.

آناناس
آناناس موثرترین میوه ضدالتهابی است که می توانید برای کنترل و کاهش وزوز گوش استفاده کنید. تأثیر آناناس به علت ترکیبی به نام بروملین است. این ترکیب به قدری قوی است که در کاهش و درمان التهاب تاندینیت، پیچ خوردگی و رگ به رگ شدن، آسیب های عضلانی و گلودرد و گوش درد پر فایده عمل می کند. چنانچه روزانه از وزوز گوش در عذاب هستید تردید را کنار گذاشته و به سراغ آناناس بروید. سفارش می کنیم این میوه را به طور روزانه و به صورت میوه طبیعی (نه کمپوت) استفاده کنید.

سیر و پیاز
سیر یا پیاز به کم شدن عفونت های بدن کمک می کنند. سفارش می شودکه روزانه به سالادها یا غذاهایتان این دو ماده غذایی پرفایده را اضافه کنید. تلاش کنید این مواد غذایی را به صورت خام و در میزان متعادل میل کنید. خواص آنتی باکتریایی و ضدعفونی کنندگی سیر و پیاز برای تقویت سیستم ایمنی بدن لازم و ضروری هستند. اگر گوشتان زیادی صدا می کند از این دو ماده غذایی غافل نباشید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *