بازدید این صفحه: 551

منظور از ازدواج به وصال نرسیده چیست

منظور از ازدواج به وصال نرسیده چیست

 

گروهی از دختران به هر علتی از دسترسی به اطلاعات واقع‌بینانه‌تر محروم می‌مانند یا اگر دارای شخصیت محافظه‌کاری باشند باشند، ترجیح می‌دهند که اطلاعاتی بیشتر آن آموزه‌ها و پیش‌فرض‌های به ظاهر ایمنی‌بخش که در خانواده به آن رسیده اند ،دریافت نکنند تا دچار تشتت ذهنی و اضطراب نشوند .

چون در چنین فضایی، حتی داشتن فانتزی جنسی نیز خطرناک یا گناه به حساب می آید، این دختران طی یک فرایند موفق سرکوب‌سازی، هرگونه فانتزی و تمایل جنسی را در درون خود خاموش می‌کنند. این بهترین راه برای رهایی از تعارض بین داشتن میل به ارتباط عاطفی و جنسی از یک سو و ترس زیاد از گناهکار و بوالهوس بودن از سوی دیگر است. «بکارت ذهنی» محصول مستقیم این فرایند است .

بکارت ذهنی از بکارت جسمی بسیار مهم‌تر است چرا که امکان داردحتی بعد از یک ازدواج مشروع نیز باقی بماند و سبب به احساس بی‌نیازی از سکس و سردی عمیق در روابط جنسی شود و حتی در مواقعی جلوی برداشتن بکارت جسمی را هم بگیرد؛ پدیده‌ای که به آن «ازدواج به وصال نرسیده» می‌گویند. یعنی زن پس از چند ماه یا چند سال از ازدواج همچنان باکره باقی مانده است البته پدیده بکارت ذهنی تنها ویژه زنان نیست و در مردان هم به میزان کمتر دیده می‌شود.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *