بازدید این صفحه: 633
رفع درد شانه

رفع درد شانه با انجام ورزش های ساده و مناسب

رفع درد شانه با انجام ورزش های ساده و مناسب

 

 

ورزش ساده شانه

چرخش شانه سبب رفع فشار از عضلات شانه و آرامش آن ها می شود. به جلو خم شوید و یکی از دست های خود را آویزان کنید. به صورت فرضی، یک دایره با دست تان بکشید. با دست دیگر خود، میز یا صندلی را بگیرید.

کشش گردن و پشت

اغلب دردهای شانه به علت بد نشستن و فشار بر روی عضلات کمر و گردن به وجود می آید. شانه را به طور دایره وار، به پشت و عقب بچرخانید. ابتدا از یک دایره کوچک شروع کرده تا به دایره بزرگ تر برسید. ۱۰ بار به سمت جلو و ۱۰ بار به سمت عقب، شانه خود را بچرخانید.

کشش پشت

برروی یک صندلی نشسته ،خود را به طور کامل جلو خم کنید. دست ها و سر خود را آویزان کردهطوری که شکم با ران پا باید در تماس باشد. ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید.

کشش پشت و شانه

همچون حالت قبل بنشینید. پاهای خود را به عرض شانه باز کنید. دست های خود را از پشت ساق پا بگذرانید و قوزک پا را بگیرید. سپس به آهستگی، شانه ها و قسمت فوقانی کمر را بکشید. خود را در این حالت به مدت ۳۰ ثانیه نگاه دارید.

کشش گردن

دست راست خود را پشت تان قرار دهید. دست چپ خود را روی سرتان گذاشته و سر خود را به سمت چپ خم کرده و گردن خود را بکشید. سپس رها کنید . سپس جای دست ها را عوض کرده، یعنی دست راست را روی سر گذاشته و گردن را به راست خم کنید، در حالی که دست چپ تان در پشت بدن قرار دارد. این کشش را ۱۰ بار با هر دو دست انجام دهید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع:ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *