بازدید این صفحه: 2190
خواص مصرف کندور

خواب راحت را با مصرف کندور تجربه کنید

خواب راحت را با مصرف کندور تجربه کنید

 

درفصل زمستان و سرما ،سرما خوردگی ها سخت را به همراه دارد. و بدترین حالت آن آبریزش بینی، عطسه ها پیاپی، ترشح اشک چشم و گلو درد و بدن درد های سرما خوردگی است.
با استفاده از این روغن گیاهی می توانید دردهای ناشی از سرماخوردگی را تا حد زیادی تسکین دهید، درخت کندر که به طور معمول در مناطق افریقایی و عربی رشد می کند درمانگر خوبی به شما می آید.
میزان کمی عسل ولیمو را همراه با عصاره کندر مخلوط کنید. این روغن را استفاده کنید تا از اثرات شگفت انگیزش مطلع شوید.

گلودرد

سرفه تحریکی است که معمولا همراه با سرماخوردگی وجود دارد. مقداری روغن کندر غرغره کرده تا با از بردن خلط در ریه ها راه نفس خود را باز کنید. می توانید کمی روغن به روی گردن خود بمالید این کار هم می تواند به شما کمک کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن

استفاده از روغن کندر می تواند سیستم ایمنی بدن شما را قوی کند. در برابر بیماریهای گوناگون از جمله سرماخوردگی مقاوم خواهید شد. روغن کندر به میزان قابل توجهی می تواند باکتری های خطرناک و ویروسها و حتی سرطان را از بین ببرد.
اگر مطمئن شدید که حساسیت ندارید یک قطره از این روغن را رقیق کرده همراه با روغن نارگیل و یک قاشق چای خوری عسل در یک لیوان آب ریخته و میل کنید.
مقداری کندر در بخار ساز اتاق خواب خود بریزید. عطر این گیاه باعث آرامش شما خواهد شد و خواهید توانست به آسانی و بدون نیاز به استفاده داروهای خواب آور استراحت کنید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع:ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *