بازدید این صفحه: 980
خدمات بخش رادیولوژی بیمارستان تهرانپارس تهران

بخش رادیولوژی بیمارستان تهرانپارس تهران

بخش رادیولوژی بیمارستان تهرانپارس تهران

 

 

آدرس: تهران_تهرانپارس_نبش فلکه سوم_بیمارستان فوق تخصصی تهرانپارس

تلفن:۷۷۸۸۴۶۹۰الی۴

وب سایت : www.tehranpars-hospital.com

ایمیل :[email protected]

 

 

بخش تصویربرداری بیمارستان تهرانپارس، بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری را جهت همکاری با پزشکان بالینی محترم در تشخیص بیماری ها، فراهم نموده است. این مرکز، با ارائه خدمات جامع و دقیق به صورت شبانه روزی و در زمینه تصویربرداری پزشکی در بخش های رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی و ماموگرافی در صدد جلب رضایت بیماران محترم می باشد.

رادیوگرافی دیجیتال:

مرکز تصویربرداری تهرانپارس مجهز به دستگاه رادیولوژی دیجیتال با دقت بالا می‌باشد که در انجام رادیولوژی‌های ساده و اختصاصی از اعضای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود دستگاه رادیولوژی دیجیتال از مزایای این مرکز محسوب می‌شود که در ارائه خدمات تصویربرداری دقیق، بسیار ارزشمند خواهد بود.

سونوگرافی :

سونوگرافی در تشخیص بیماری‌های گوناگون و درمان بیماری‌ها (سونوتراپی) کاربرد دارد. دستگاه سونوگرافی پیشرفته موجود در این مرکز، امکان سونوگرافی از تمامی اعضای بدن به صورت دو بعدی، سه بعدی و چهار بعدی و سونوگرافی داپلر رنگی جهت بررسی ضایعات عروقی را فراهم نموده است.

ماموگرافی :

ماموگرافی یکی از انواع تصویربرداری می‌باشد که در آن از اشعه ایکس با دوز پایین برای بررسی پستان استفاده می‌شود. در مرکز تصویربرداری عرفان، دستگاه دیجیتال ماموگرافی جهت بررسی دقیق بیماری‌های پستان، با امکان بزرگنمایی و مارکرگذاری، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سی تی اسکن :

دستگاه سی تی اسکن موجود، اسپیرال می‌باشد. این دستگاه قابلیت ایجاد تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا را دارد.

 

 

بیمارستان تهرانپارس تهران

 

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *