بازدید این صفحه: 2978
خدمات بخش اورژانس بیمارستان اختر تهران

بخش اورژانس بیمارستان اختر تهران

بخش اورژانس بیمارستان اختر تهران

 

 

آدرس : تهران – خیابان شریعتی -خیابان پل رومی- خیابان شریفی منش – بن بست آذر -بیمارستان اختر
تلفن : ۲۲۰۰۱۰۷۲ – ۰۲۱

فکس : ۲۳۵۲۳۷۰۷-۰۲۱

پست الکترونیک :akhtarhospital@sbmu.ac.ir

 

وب سایت: www.amc.sbmu.ac.ir

 

مدیریت بیمارستان :  جناب آقای دکتر علی حبیب زاده شجاعی

ریاست بیمارستان : جناب آقای دکتر غلامرضا محسنی -متخصص بیهوشی

رئیس بخش اورژانس :

جناب آقای دکتر سید محمد رضا عباسیان – عضو هیئت علمی و متخصص ارتوپدی

مسئول اورژانس و سوپروایزر : سرکار خانم تقی زاده

اورژانس بیمارستان اختر به مساحت ۱۲۰ متر با فضای فیزیکی جدید از آذر ماه ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید.در محوطه داخلی اورژانس ۲ کابین مجزا شامل ۲ تخت جهت ویزیت و معاینه آقایان و بانوان فعال میباشد.جهت ویزیت بیماران دستیاران سال یک ارتوپدی به طور ۲۴ ساعته در اورژانس حضور دارند که معاینه را با مشورت و هماهنگی دستیاران سال بالاتر که بطور کشیک در بیمارستان فعالیت دارند انجام میدهند.
بیماران آسیب دیده ناشی از تروما مانند تصادفات ، سقوط از ارتفاع و ضربات شدید وارده بلافاصله بعداز ورود به مرکز وارد سیستم تریاژ شده و پذیرش میشوند و سپس مورد معاینات و گرافی لازمی که توسط پزشک اورژانس درخواست میگردد ، قرار میگیرند.
لازم ذکر است رادیولوژی مرکز از سال ۱۳۹۰ مجهز به سیستم دیجیتالی پکس گردیده که در تمامی واحدهای بیمارستانی قابل مشاهده میباشد.
اورژانس دارای اتاق گچ همراه با تکنسین آموزش دیده زیر نظر پزشک مقیم خدمات آتل و گچ را به بیماران ارائه میدهد.
اتاق CPR مجهز به ترالی کد با تمام داروهای طبق بخشنامه معاونت درمان ، دستگاه ECG Monitoring ، D.C.Shok ، پالس اکسی متری ، ونتیلاتور کوچک ، ساکشن ، طبق برنامه ریزی گروه کد و با حضور این گروه تحت سرپرستی گروه بیهوشی در مواقع لزوم آماده (با اعلام کد ۹۹) ارائه خدمات میباشد.
اتاق عمل سرپایی اورژانس در حال حاضر با تجهیزات کنونی جهت شستشو و پانسمان بیمارانی که دارای زخم وسیع هستند.بعد از انجام عملیات عمرانی در اورژانس جراحی های کوچک ارتوپدی با هماهنگی اساتید ارتوپدی و گروه بیهوشی در این فضا انجام خواهد گرفت.
اتاق تحت نظر اورژانس از ابتدای آذر ۱۳۹۱ شامل ۲ تخت فعال میباشد که بیماران بعد از جا اندازیهای مختلف جهت کنترل سندرم کمپارتمان و … در این اتاق تحت نظر قرار میگیرند.
از ابتدای آذر ۱۳۹۱ با حضور متخصص ارتوپد مقیم اورژانس و شکل گرفتن گروه تروما با حضور اساتید ارتوپدی داوطلب ، امکان پذیرش سریع بیماران و جراحی آنان در صورت لزوم در اسرع وقت فراهم خواهد شد و بدین ترتیب بر میزان رضایتمندی مراجعین مرکز نیز افزوده شده است.
میزان مراجعین به اورژانس بیمارستان طبق اسناد موجود بطور متوسط بین ۱۲۰-۱۰۰ نفر در ۲۴ ساعت اعلام شده است.
در صورت نیاز به اعزام بیمار به مراکز دیگر هماهنگی لازم توسط پزشک یا سوپروایزر کشیک با بیمارستان مقصد انجام میشود و با هماهنگی آمبولانس خصوصی با حضور تکنسین ، بیمار به مرکز دیگر منتقل میگردد.

 

 

بیمارستان اختر تهران

 

 

فروش طرح گلدوزی
  1. زهرا

    اصلا رسیدگی خوبی ندارن مخصوصا نسبت به بیمار جدید وپرسنلی کار جابجایی برای بیمار انجام نمیده توقع دارن بیماری که لگنش شکسته وتکون نمیتونه بخوره خودش رو تخت سی تی ورادیولوژی بره وبلند بشه
    افتصاحه کارشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *