بازدید این صفحه: 557
تمیز کردن صورت بعد از آرایش

مواد طبیعی برای تمیز کردن صورت بعد از آرایش

مواد طبیعی برای تمیز کردن صورت بعد از آرایش

شیر

همان اندازه که شیر برای سلامتی بدن پرفایده محسوب می شود برای پوست نیز آثارشگفت انگیزی دارد. در داستان‌های قدیمی همیشه به اشخاص ثروتمندی اشاره می‌شود که از حمام شیر استفاده می‌کردند. پروتئین و چربی شیر بویژه شیر پرچرب می‌تواند به آب‌رسانی پوست کمک کند و آن را مرطوب نگه داشته تا رطوبت از دست رقته را باز گرداند.
چنانچه قصد دارید پوست را عمیقاً از مواد آرایشی پاک کنید از کمی شیر یا روغن زیتون استفاده کنید. به آسانی آن را روی پوست مالیده و آن را با یک تکه پارچه مرطوب و یک تکه پنبه آرایشی پاک کنید.
همچنین می‌توانید از یک قاشق روغن بادام نیز استفاده کنید. این روغن را با شیر مخلوط کرده و آن را با یک تکه پنبه روی صورت بمالید. این کار نه تنها سبب طراوت پوست می‌شود بلکه آرایش را هم به طور کامل پاک می‌کند. برای پاک کردن آرایش چشم یک تکه پنبه را درون شیر فرو برده و آن را به چشم بمالید و در آخر صورت را با آب بشویید. شیر ماده در دسترسی است در نتیجه شما هیچ بهانه‌ای برای پاک نکردن آرایش خود نخواهید داشت.

جوش شیرین و عسل

این ترکیب موثر و معجزه‌ گر برای هر نوع آرایشی کارآمد است.
میزان کمی از عسل طبیعی را روی یک تکه پارچه تمیز مالیده و کمی جوش شیرین به آن اضافه کنید. صورت را با این پد پاکسازی کنید. ترکیب جوش شیرین و عسل یک پاک‌کننده بسیار قوی است
این ترکیب همچنین یک لایه‌بردار خوب برای پوست محسوب می شود. اصلاً نیازی نیست که آن را با فشار زیاد روی پوست بمالید.
این کار را با آرامی انجام بدهید و در آخر کار صورت را با آب بشویید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg
منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *