بازدید این صفحه: 411
سرفه کردن کودکان

دلایل سرفه های شبانه کودکان

دلایل سرفه های شبانه کودکان

 

سرفه‌های شبانه به عنوان یک موضوع طبیعی در کودک در نظر گرفته نمی‌شود. در اکثر موارد چنین سرفه‌هایی به علت موقعیت خواب نامناسب بدتر می‌شود. سرفه‌های شبانه امکان دارد نشان دهنده مشکلات زیادی در بدن باشد. وقتی که سرفه برای اولین بار در شب شروع می‌شود امکان دارد به علت مخاطی باشد که از رفلاکس ایجاد می‌شود.

چنانچه کودک شما مریض است، سرفه کردن به تنهایی می‌تواند گلو و مسیرهای فوقانی را از مخاط و گرفتگی پاک کند. علت دیگری که برای سرفه وجود دارد شرایطی به نام ریفلاکس معده‌ای مروی یا ریفلاکس گاستروازوفاژیال(به معنی آسیب‌های موکوزی و نشانه‌های مزمن در اثر بازگشت غیرعادی محتویات و اسید معده به مری است) باشد. اما اصلی ترین چیزی که باید در مورد سرفه مد نظر داشته باشید این است که آیا چنین سرفه ای مرتبط با ریه است یا خیر. چنانچه سرفه از طرف ریه شروع می‌شود، علائمی همچون مشکل در تنفس مشهود خواهد بود.

شکم به طرف درون می‌رود و سپس بیرون می اید.عضلات بین دنده‌ها نیز با هر تنفس منقبض خواهد شد. گلو نیز با هر بار نفس کشیدن به داخل و خارج می‌رود و سوراخ بینی باز و بسته می‌شود. اگر چنین علائمی در کودک وجود داشت، سرفه به طور معمول به علت ترشحات پشت بینی است و می‌توان آن را با پاک کردن مسیرهای هوایی فوقانی هدف قرار داد و معالجه نمود

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *